Kazzy Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Å mange kjøretimer har dekkon? Har hatt 6 så langt. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Jeg har 7 punkter på timekortet, av varierende slag :) Glattkjøring gjenstår av det obligatoriske, så skal jeg ha en time for å kjenne litt på bilen jeg skal kjøre opp med :P Har kjørt en Volvo v70, skal ha en bmw 520d på glattkjøringa, og skal kjøre opp med en 2000? Opel Vectra... Det er privatbilen til kontordama, som jeg skal få bruke på oppkjøringa.. Dette fordi kjørelæreren tar ferie 3 dager før bursdagen min, og da måtte jeg ha ventet 4 uker på oppkjøring. (han bruker bmw'en på ferie) Så da får jeg kjøre opp i vectraen, og får dermed oppkjøring på dagen :D Passer egentlig godt, siden både fattern og jeg har vectra b! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hmm, skal man nevne hva man har igjen her da? Prøvetimen med en annen kjøreskolelærer og oppkjøring? :cab Oppkjøring 7 Juli.. Håper å få ferdig bilen til da ;D Den trenger bare en liten fiks på styringa så er den 100% <3 Gleder meg som en liten unge :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nostalgia Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Har oppkjøring te torsdagen eg, halv 1, gud eg håper eg kje stryk!! satt nye felger på bilen og lyden ordner seg i morra :D blir bra! Siter BMW - Babe Magnet Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 7/7:disco Formålet med teoriprøva er å få mest poeng =) Jeg vant en gang jeg ja, og gikk videre til finalen to uker senere. Teorien blir verre og verre for hver gang jeg mister lappen. opkjøringa blir ikke bedre den heller. blir vanskeligere og vanskeligere å stå.:thumb Overtrøtt av å sitte på jobb om natta:thumb:m'm: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Haha, jeg strøyk nylig på teorien jeg, ja.. Må prøve igjen snart, for de to ukene har passert... Er så jævla surt, er jo faan meg 2-3 mndr ventetid på oppkjøring................... Frister ikke veeeldig å begynne med understellet på bilen ennå, nei.. :( Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg har 7 punkter på timekortet, av varierende slag :)Glattkjøring gjenstår av det obligatoriske, så skal jeg ha en time for å kjenne litt på bilen jeg skal kjøre opp med :P Har kjørt en Volvo v70, skal ha en bmw 520d på glattkjøringa, og skal kjøre opp med en 2000? Opel Vectra... Det er privatbilen til kontordama, som jeg skal få bruke på oppkjøringa.. Dette fordi kjørelæreren tar ferie 3 dager før bursdagen min, og da måtte jeg ha ventet 4 uker på oppkjøring. (han bruker bmw'en på ferie) Så da får jeg kjøre opp i vectraen, og får dermed oppkjøring på dagen :D Passer egentlig godt, siden både fattern og jeg har vectra b! Når er det du skal ha oppkjøring og hvor? Eg og fyller midt i ferien og må vente tre veker på å kjøre opp, 11.august antagligvis... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 (endret) sånn der, da var alt det der obligatoriske ferdig! nå gjennstår det bare teori og oppkjøring : ) Endret Juni 17, 2009 av action Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shibbs Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Nå har jeg jo lappen men er ikke mere enn 6.mnd ca siden jeg øvelseskjørte sist og da skjedde det no artig. Jeg og farmora mi kjører på en vei og det ligger en del biler der og været var fint å alt det der. Så ligger det en bil litt foran oss, og jeg nærma meg den bilen litt å litt. Lå langt nok unna(mener hvertfall jeg). så sier hu: "hold litt avstand". jeg tenkte ikke noe over det fordi jeg syntes selv jeg lå såpass langt unna. så sier hu brems, jeg gidder fortsatt ikke gjøre noe og så kom vi litt nærmere og da begynte hun å trykke som en gal med beina(hun trodde hun hadde brems, grunnet hun er sensor), og brølte ut: "BREEEMS FOR GUDS SKYLD". haha hun fikk litt noia tror jeg :) Har også vært noen ganger hvor hun bare tok rattet hardt og drastisk når hun mener jeg "var SÅ nær ved å kjøre RETT ut av veien". hehe :) Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Når er det du skal ha oppkjøring og hvor? Eg og fyller midt i ferien og må vente tre veker på å kjøre opp' date=' 11.august antagligvis...[/quote'] Sunnmøre, nermere bestemte volda :) Er god ventetid ja, så jeg føler meg veldig heldig. Glattkjøring i mårra, i en bil jeg aldri har kjørt før.. gøy:m'm: Kan trøste meg med at jeg sikkert er en bedre sjåfør enn han jeg skal kjøre sammen med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 ferdig med alt obbligatorisk unntatt teori og langkjøring:) teorien fikser jeg på fredag og lang kjøring i august:) Oppkjøring 19 nov klokka 0800 håper jeg på:D øvelseskjører i en gul peugeot 306 cab med en HISSIG 1,6 liter:D bruker jo bare 14 sekunder for å komme opp i 100;) og en audi a4 1,6:) audien er mye bedre å kjøre + at girkassa på peugeoten har rasa:) på tide å begynne å skru;) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Å jeg føler at å vente til 7 Juli er lenge : o Ser på noen andre her som ikke har før sent på året :p Å jeg får alt innen 6 måneder :p Starta på kjøreskolen i Januar i år... Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 ferdig med alt obbligatorisk unntatt teori og langkjøring:) teorien fikser jeg på fredag og lang kjøring i august:) Oppkjøring 19 nov klokka 0800 håper jeg på:D øvelseskjører i en gul peugeot 306 cab med en HISSIG 1,6 liter:D bruker jo bare 14 sekunder for å komme opp i 100;) og en audi a4 1,6:) audien er mye bedre å kjøre + at girkassa på peugeoten har rasa:) på tide å begynne å skru;) Og du har kjør ferdig nå? Det er vel ikke det lureste man gjør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 (endret) Og du har kjør ferdig nå? Det er vel ikke det lureste man gjør? tror ikke jeg helt skjønte spørsmålet ditt?:) EDIT: hvis du lurte på om jeg ikke skulle kjøre noe mer før oppkjøring, så er det feil:) kjører nesten hver dag:) og en kjøretime innemellom:) kjørte asker harstad i sommer:) skal bli fler turer til nord når jeg få lappen! Men kanskje jeg misforstod spørsmålet...;)? Endret Juni 17, 2009 av truls160 Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Eg har hatt tre kjøretimar, tatt teorien og glattkjøring til mandag. Kanskje oppkjøring 23.juli men da på ein anna plass... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg