raaneren91 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 ja det er sikkert meg som ikke har lenge igjen før oppkjøring. 1 måned:P tips fra de erfarne`? Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Jeg tviler på at du mekker slædder pga vektfordeling i rundkjøringer, så det blir vel brekknapping? Da har det vel ikke så mye å si om det er en Golf eller hva annet det er.. Ikke akkurat noen kunst å dra litt i brekket.. Eirik tenkte det samma.. brekksladder er absolutt ingen kunst.. vektforskyvning eller venstrebrems derimot krever litt mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsa666 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Jeg skal egentlig kjøre med L, men på grunn av at muttern og fattern vanligvis ikke er hjemme før etter 6, blir det ikke så mye øvelseskjøring. Jeg har hatt en dobbel kjøretime, fikk beskjed om at jeg lærte fort, og at jeg burde ha litt mere kjøring med folka for å få litt mer erfaring. Og at vi ikke hadde noen bil som var spes god å øvelseskjøre med, a6`en har vond klutsj og girkasse, og merca til folka er autolat. Så var egentlig meninga at jeg skulle øvelseskjøre med 100`en, men den har stått nå i et halvt år. Summasumarun, jeg har fått kjørt alt for lite i det siste (og i det hele tatt). Og nå begynner det og haste skikkelig også, fyller 18 i slutten av mai :o Men kvier meg nesten til å begynne på igjen, ettersom jeg henger så langt etter :S Siter Moped: - 1981 Tempo Panter 470 - 1987 Tomos AT50 - 2002 Honda MT-5 - 1992 Honda MT-5 - 2001 Motorhispania Furia - 1988 Honda Scoopy Bil: - 1977 Volvo 242 - 1989 Audi 100 2.0 - 1987 Audi 100 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg tviler på at du mekker slædder pga vektfordeling i rundkjøringer, så det blir vel brekknapping? Da har det vel ikke så mye å si om det er en Golf eller hva annet det er.. Ikke akkurat noen kunst å dra litt i brekket.. Eirik Bruker faktisk ikke brekket i rundkjøringer nei... Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roleg Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Har mange bra historier som da jeg kjørte med 2 av søsterene mine pluss mamma i bilen og jeg ga bånn gass ut av en rundkjøring og alle damene sitter å skriker på meg :D Det var morsomt! Eller en av de første gangene jeg tok bakkestart løsnet jeg ikke håndbrekket skikkelig så når vi var på toppen av bakken luktet det svidd som bare pokker. Siter Ingenting er som en hissig 1.0 liters motor Bil: Opel Corsa -93 modell Moped: Daelim s-five Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Var ute og kjørte med muttern og bruttern i dag, en liten tur til nabo kommunen for å handle klær. Sola skinner, jeg sitter forran rattet og hører på musikk, blir det noe bedre? Fikk fattern i ræva på vei hjem da, og så i speilet hvordan han tulla rundt for å få oppmerksomheten min :D Satt med en hånd på rattet, klokka 12, gjorde han også.. skikkelig råner :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrdal Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Besto teorien her om dagen :D Og oppkjøring er bestilt i slutten av Mai ;) Kjører omtrent hver dag for tiden, føler nesten at jeg har lappen :P Siter -86 BMW e28. 518i. Vinterbil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Kjørte med L for to dager siden, og må nok pent begynne med det igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Synd med en så pen Granada! Går en identisk her omkring, jeg har sikla litt på den :P Var jo en her jeg bor som mista lappen etter 10 timer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Kjørte med L for to dager siden, og må nok pent begynne med det igjen :D Taper. Godt du tar det med et smil Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Det er nok en annen kristiansander det der. Selv sluttet jeg å kjøre med L for ganske nøyaktig 10 år siden (ikke ønsker jeg å bli sett levende i en Granada heller) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article653354.ece Hvorfor står det ikek noe om at han er anmeldt? eller hvorfor er han ikke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article653354.ece Hvorfor står det ikek noe om at han er anmeldt? eller hvorfor er han ikke det? Kanskje fordi sjåføren ikker er 18 år? Drittland vi lever i, der de unge blir uthengt i media på den måten! Jeg fant tilfeldigvis en hurtifkunksjon for å endre tråd-tittelen, ved å dobbelklikke vedsiden av trådtittelen, så jeg måtte bare prøve litt :D Forsvinner nok etterhvert :P Har vel en kompis som har oppkjøring i dag, vi får håpe han står :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Kjørte med L for to dager siden, og må nok pent begynne med det igjen :D fy fader for en klovn!!! hahahaha, syns mer synd på bilen enn han! ødelegger for andre unge sjafører sånne stakkarær.:ssip: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 ja da er det oppkjøring i morra:D Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg