Gå til innhold

Et trist syn, (Forsikringspenger motatt)

Ranger emnet


lavamakt

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wow Makan til folk ass! :D

 

 

først stjele litt deler, lar det være til du finner ut hva du skal gjøre , så når du skal hente bilen er dem der før deg og henter den! hahaha!

åå gud , detter nesten blitt litt komisk

sorry ^.^

 

skal se etter Rado deler til salgs jeg ;)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel....ikke hørt om noen som har fått noe særlig for radoen sin når den skulle takseres. Var en annen her inne som ble frastjålet radoen sin. Den var i god stand med grått helskinn innvendig med diverse snacks. den fikk han ikke mange kronene for.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest igjennom tråden her nå og klarer fortsatt ikke tru det er mulig å "glemme" bort bilen sin i 2 uker (sorry, du er sikkert lei av høre dette nå)....

 

men at noen gjør sånt viser bare at folk er noen :ass:høl...

det værste er at de blir nok ikke tatt heller,, skulle vært skutt på flekkenonfiredevi :aug:

Hva er likheten mellom Ringnes og sex i en båt? -it`s fucking close to water!

 

Vannet dere kaller øl, ringnes, er hva vi pisser etter at vi har drukket Aass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg må si at det er meget uaktsomt av deg å gi faen i bilen. Ja, og det finnes drittsekker som reiser rundt og snoker etter ting og knabbe.. Det er IKKE noe nytt at det finnes uærlige folk. Man glemmer ikke bilen sin på en slik måte.. Sorry azz, men jeg syntes ikke synd på deg. Det sier seg selv at forlater du noe ubevoktet, er det bare snakk om tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at det er meget uaktsomt av deg å gi faen i bilen. Ja, og det finnes drittsekker som reiser rundt og snoker etter ting og knabbe.. Det er IKKE noe nytt at det finnes uærlige folk. Man glemmer ikke bilen sin på en slik måte.. Sorry azz, men jeg syntes ikke synd på deg. Det sier seg selv at forlater du noe ubevoktet, er det bare snakk om tid.

 

Det er vel igrunn "sad but true":anger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at det er meget uaktsomt av deg å gi faen i bilen. Ja, og det finnes drittsekker som reiser rundt og snoker etter ting og knabbe.. Det er IKKE noe nytt at det finnes uærlige folk. Man glemmer ikke bilen sin på en slik måte.. Sorry azz, men jeg syntes ikke synd på deg. Det sier seg selv at forlater du noe ubevoktet, er det bare snakk om tid.

 

Ja, jeg er klar over at det var idiotisk gjort. Er også enig at det ikke er synd på meg i det hele tatt.

 

Har enda ikke fått noe tilbud pga. noe knot med at de måtte skrive to takstrapporter fordi det var innbrudd i bilen før den ble stjålet + kvitteringer på stereo og løsøre. Men jeg snakket med takstmann for første gang på onsdag. Han spurte og gravde fælt om bilen + at han ville ha bilder, som jeg har sendt han på mail.

 

Han spurte meg hva jeg mente bilen hadde værdt, og da sa jeg at jeg kjøpte den "billig" for 35K fordi det var en del galt med den, og at jeg har satt den i stand vesentlig mens jeg har hatt den, noe jeg har kvitteringer på. det endte opp med at jeg sa ca 45-50K+ ekstrautstyr og løsøre, og det virket det faktisk ut som han var enig(!) i.

 

Han sa han skulle ringe igjen i dag, men jeg har ike hørt noe.

 

 

Mvh lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår