Gå til innhold

Et trist syn, (Forsikringspenger motatt)

Ranger emnet


lavamakt

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bandittene fant ut at de hadde lyst på resten, så natta etter har de dratt å henta resten av bilen damndamn

Siden drivakselen var gåen og bilen sto uten hjul må de ha jobba litt for å få den med seg..

 

bilen skulle egentlig bli hentet av "autoassistance" fra gjensidige på lørdag, men de fikk ikke med seg bilen uten å ødelegge den fordi den sto på skivene, sener samme kvelden har altså bandittene vært der..

 

DA er det bare å vente til saken er henlagt hos politiet før det skjer noe fra gjensidige sin side tenker jeg.

 

Siden jeg er nyinnflyttet her oppe har jeg heller ingen anelse om hvem som kan ha gjort det, ikke kjenner jeg noen som kan gi meg noen tips heller.

 

Til alle dere som prater om naf og veihjelp så er jeg fullstendigklar over det. Jeg angrer som ei bikkje på at jeg ikke gjorde noe tidligere.

 

:puke:

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, det er jo en mulighet at noen har sett den stå der på skivene i 2 uker og har ringt snuten, og de har da tatt den som forlatt og fått den hentet og kjørt på tippen.

 

selv om jeg vil tro at de hadde prøvd å finne ut hvem det var sin..

 

men om det så skulle være at den er blitt kjørt på tippen så kan det jo bli litt vanskelig å forklare sånn i forhold til å melde den stjålet.

 

"jeg ble frastjålet en bil for 2 uker siden, men jeg tenkte ikke jeg skulle si ifra før nå..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette igjen en bil som dette på et øde sted i 2 uker, ja det er vel det samme som å be om at noen stjeler den ;)

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være enig i at jeg mer eller mindre har bedt om det ja..

 

Når det gjelder at bilen kan være taua så har jeg prata med politiet, naf , viking, falken og alle de lokale huggerne.. ingen av de har den..

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre det klart.

Bilen sto på samme sted ved kvivedalen langs Rv. 35 fra 08.02. kl:14:30

 

Natt til lørdag 16.02 ble bilen tømt for stereo og felgene ble tatt.

 

Lørdag kveld skulle bilen hentes av autoassistace, men de fikk ikke med seg bilen uten Felger.

 

Natt til søndag 17.02. kom bandittene tilbake og tok med seg hele bilen.

 

Bilen sto altså i ca 10 dager..

 

Alle borttaungsselskaper er sjekket og ingen har bilen.

 

Forholdet ble anmeldt og forsikringselskapet ble kontaktet ved innbruddet og tyveriet.

 

Har fått tips av noen jeg har blitt kjent med å sjekke "ljugern",

noen som vet hvem dette er?

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår