Sharp Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Har årsavgiften gått ned ?? WTF..det hadde jeg aldri regnet med at den skulle... Må jo ha skjedd en grov feil et eller annet sted. Alt har jo gått til helvette med Kristin Halvorsen som finansminister ja alacocaina Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Lavere avgift på bensinbiler og lavere avgift på pass var vel for så vidt de to eneste fornuftige punktene i det nye statsbudsjettet. Sånn er det med sosialistiske statsråder :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Litt overraskende, men fantastisk at årsavgifta har gått ned! kosta vel 2915 i fjor? :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Litt overraskende, men fantastisk at årsavgifta har gått ned!kosta vel 2915 i fjor? :D Stemmer det! Ser også forfall er satt til 25. mars i år. Betyr det at fristen for å vrake bilen for å slippe årsavgiften også er 25. mars? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Sharp: leser du resten av teksten (snur arket, hvis du har papirfaktura) så står det: "leveres kjøretøyet for vraking (full tilintetgjørelse) før betalingsfristen, gis det fritak for avgift" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen^ Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Skulle årsavgiften ha vært her ? Jeg har ikke fått den enda :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 posten bruker gjerne litt lenger tid på å komme fram til grisgrendte strøk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hahaha :D Har ikke fått den jeg heller. :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Skulle årsavgiften ha vært her ? Jeg har ikke fått den enda :D Fikk min på onsdag mener jeg å huske, og du bor ikke så langt unna meg da.. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 gled dere folkens...jobber på posten..og inatt sendte vi ut..hmm..tjaah..la meg se...900kg (ja kilo!!) med årsavgifter... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Sharp: leser du resten av teksten (snur arket, hvis du har papirfaktura) så står det: "leveres kjøretøyet for vraking (full tilintetgjørelse) før betalingsfristen, gis det fritak for avgift" Er mange år siden jeg har fått en papirfaktura, vi lever jo tross alt i 2008 :titties: Men takk for svaret =) Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Jeg liker å få tilsendt små biter av regnskogen i posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian90 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Har satsene på årsavgifta gått ned siden i fjor eller er det bare meg? Mente det var på 2950kr eller noe for en vanlig bensinbil i fjor. Nå er den på 2600? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Har satsene på årsavgifta gått ned siden i fjor eller er det bare meg? Mente det var på 2950kr eller noe for en vanlig bensinbil i fjor. Nå er den på 2600? HYYYYYL! Har du lest de andre innlegga i denne tråden? ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg