Gå til innhold

Mitsubishi Lancer EVO6 Tomi Makinen Edition STJÅLET

Ranger emnet


OpelFanatikeren

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen at ikke folk kan la andre folks ting være i fred, det er helt håpløst, hadde jeg vært deg hadde jeg hatt separat alarm i garasjen i tilegg til den du har nå trenger jo ikke være koblet til noen sentral, men en som uler og piper skikkelig helst noen kraftige lys som blinker og herjer i tilegg slik at det blir vanskelig å se noe... vet ikke hvor høyt en slik alarm piper til vanlig men det er ikke høyt nok synes jeg... sporing virker ikke som det er nok lengre, hværtfall ikke når de som skal sørge for at systemet virker ikke gjør jobben sin...

 

Er jo andre ting som er helt på trynet her det er at politiet ikke fikk lov å ta dna prøve, hva er dette for noe??? hallo, her har de sjangsen til å få luket ut noen(som de kan se om er (U)skyldige) men en eller annen idiot finner ut at nei, vi kan ikke ta dna...

 

blir forbanna av mindre!!!!!

 

Fotoselle med lys fåes kjøpt på chlas ohlson, og kan hjelpe mot noen nyskjerrige hobbywannabe kriminelle som det også virker som det er noen av rundt hos deg...

 

MØKKAFOLK...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, bor selv i trondheim å har sett en slik EVO her ifjor i april-mai tidene. veldig usikker på om dette er samme bil som din, for at jeg husker ikke om den var lys grå eller hvit, men var hvite felger hvertfall! Husker jeg kjørte me L'en i bakruta på E6'en fra Nidarvoll til Moholt, og denne kjørte opp på sia av meg å kjørte forbi. Tenkte ikke stort over det, men krysser fingre å tær for at du får tilbake bilen i god behold, eller får "snakka" til biltyvene endag :)

Audi 100 92' 2,3e

x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen at ikke folk kan la andre folks ting være i fred, det er helt håpløst,.......................

 

..........................hva er dette for noe??? hallo, her har de sjangsen til å få luket ut noen(som de kan se om er (U)skyldige) men en eller annen idiot finner ut at nei, vi kan ikke ta dna...

 

blir forbanna...

 

MØKKAFOLK...

 

 

Jeg trenger ikke å sikre garasjen bedre enn det som er gjort til nå. Det står tross alt kun en gammel E-klasse der. De 5 andre bilene jeg har står på andre steder, og de er heller lite interessante å stjele for disse gutta.

 

Evo'en har jeg jo for lengst gitt opp å finne hel. I mine etterlysninger så kommer det frem at jeg betaler klekkelig for å finne ut hvem som tok den, ikke at jeg nødvendigvis finner bilen. Jeg har sagt det før og sier det igjen; dusøren kan mange dobles, samt at If-skadeforsikring også er interesert i bil og deler mot dusør!!!

 

Når folk kommer i RS4 med falske skilt, 4 timer etter at jeg kom hjem med Evo9'en, så er jeg redd for at de ikke kan klassifiseres som wannabees.... :-(

 

Har gitt opp å få hjelp av politiet. Personen som jeg mener er hovedmannen bak tyveriet har hatt forbanna flaks med tanke på at han la igjen organisk materiale som ga dna profil.

Jeg fikk t.o.m. inn en brusflaske ifra et biltreff hvor en person tok tomflasken etter vedkommende m.h.t. dna sammenligning av materialet fra garasjen. Denne flasken betalte jeg MØE for. Men tror du politiet kunne gjøre noe med den, enda jeg sa at den med stor sannsynlighet er i fra vedkommende? Men jeg fikk til svar; at de var kommet frem til at bilen antageligvis var stjålet av tilsammen tre personer, og at sannsynligheten for treff på flasken var liten.

Jeg tilbød også å betale for testen og sammenligningen, men nei.

 

 

Mye styr for en bil vil mange si, men jeg er drit lei av å ha folk i garasjen!! Og vurderer derfor å mange dobble dusøren. Sitter noen på tips, så kan jeg gjerne forhandle om dusøren slik at vi blir enige, uten at jeg nødvendigvis må reklamere for beløpet her!

Endret av Deltaone

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, bor selv i trondheim å har sett en slik EVO her ifjor i april-mai tidene. veldig usikker på om dette er samme bil som din, for at jeg husker ikke om den var lys grå eller hvit, men var hvite felger hvertfall! Husker jeg kjørte me L'en i bakruta på E6'en fra Nidarvoll til Moholt, og denne kjørte opp på sia av meg å kjørte forbi. Tenkte ikke stort over det, men krysser fingre å tær for at du får tilbake bilen i god behold, eller får "snakka" til biltyvene endag :)

 

 

Det gikk en sølv EVO6 TME i Fannrem. Denne var sølv, og KT regget mener jeg å huske i farten. Med originale hvite vinterhjul, og sorte Works felger i 18'' sommer. Mener også at den manglet EVO6 TME merket på koffertlokket. Den var senket, min original.

I januar 2008 aventerte eieren etter motor. I april/mai var ikke den bilen på veien i påvente av motorbytte (arrester meg gjerne med en PM dersom jeg tar feil), som ble gjennomført seinere. Denne bilen ble solgt til Oslo.

 

Det går vel også flere sølv evo'er der.

 

Så du kan ha sett en bil som var lik min. El ikke...

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk en sølv EVO6 TME i Fannrem. Denne var sølv, og KT regget mener jeg å huske i farten. Med originale hvite vinterhjul, og sorte Works felger i 18'' sommer. Mener også at den manglet EVO6 TME merket på koffertlokket. Den var senket, min original.

I januar 2008 aventerte eieren etter motor. I april/mai var ikke den bilen på veien i påvente av motorbytte (arrester meg gjerne med en PM dersom jeg tar feil), som ble gjennomført seinere. Denne bilen ble solgt til Oslo.

 

Det går vel også flere sølv evo'er der.

 

Så du kan ha sett en bil som var lik min. El ikke...

 

var ikke langt unna bursdagen til far som er i slutten av april jeg så den, godt mulig det er den du snakker om ja ;)

Audi 100 92' 2,3e

x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt hvordan det er å miste en EVO.

 

Ikke bare ble vi frastjålet bilen, men 40.000,- i kontanter også!!

Dette begynner jo å bli noen år siden nå.

 

http://www.bilforumet.no/opplysningen/28917-hvit-evo-v-stj-let-crazy-tuning-sin-garage-i-natt.html

 

Værste er vel at tyvene den gangen må ha blitt tipset av noen "venner" av meg... for det var ikke mange som visste at denne bilen sto der den natta.

 

Saken ble jo henlagt, og personen som ble tatt for dette har jo figurert på flere biltreff og mener å ha lest en reportasje om vedkommende i et bilblad også... hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst ikke hiv dere på nå og legg inn mer indikasjoner på hvem som kan ha stjålet bilen, annet enn på PM. Det som til nå står her inkl hva jeg har skrevet er nok. Ønsker ikke at tråden skal sperres, da Bilforumet.no har gitt meg ekstremt mye info via PM'er.

 

Mye tips har pekt i en viss retning, men jeg ønsker ikke å spekulere i opplysninger som ikke har håndfaste bevis. Engang biltyv, alltid biltyv holder ikke for meg.

 

Takk for enormt med tips via PM'er. Saken nærmer seg et års jubileum, men om nødvendig så holder jeg på et år til så lenge det dukker opp noe å jobbe med. Politiet i byen begynner å bli drit lei meg, men har jevnlig kontakt med politiet på Østfold siden, og de er mer medgjørlige og kommer med gode løsninger og forslag til hva jeg skal få inn.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har desverre ikke noe info å komme med ang saken, men det at de benynner å bli lei deg skal du ikke bry deg om, hvis de hadde gjort mer, og jobbet litt hardere(lett og si) så hadde de sluppet å sett deg nå, jeg beundrer pågangsmotet ditt og håper for all del at du klarer å finne ut av dette.

Disse folkene skal ikke få lov å skryte av andres biler slik de driver med nå.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk en sølv EVO6 TME i Fannrem. Denne var sølv, og KT regget mener jeg å huske i farten. Med originale hvite vinterhjul, og sorte Works felger i 18'' sommer. Mener også at den manglet EVO6 TME merket på koffertlokket. Den var senket, min original.

I januar 2008 aventerte eieren etter motor. I april/mai var ikke den bilen på veien i påvente av motorbytte (arrester meg gjerne med en PM dersom jeg tar feil), som ble gjennomført seinere. Denne bilen ble solgt til Oslo.

 

Det går vel også flere sølv evo'er der.

 

Så du kan ha sett en bil som var lik min. El ikke...

 

den som averterte etter motor er PC regga, det er gamle bilen min, jeg kjøpte den tilbake etter motorbytte, og eier av evo i tønsberg har sett på bilen jeg kjøpte tilbake, og det er ikke den motoren.

 

den KT regga evo 6 er også min gamle evo,den er helt orginal, og ikke byttet motor..

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som averterte etter motor er PC regga, det er gamle bilen min, jeg kjøpte den tilbake etter motorbytte, og eier av evo i tønsberg har sett på bilen jeg kjøpte tilbake, og det er ikke den motoren.

 

den KT regga evo 6 er også min gamle evo,den er helt orginal, og ikke byttet motor..

 

 

Stemmer som Casper sier. Bilen i Trondheim var PC regget, ikke KT..... det var den andre gamle bilen hans!

 

Noen som kan tipse meg via PM om andre sølv Evo6'er i Trondheims området i det aktuelle tidsrommet??

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en evo 6 i Oslo, fikk tatt bilder av den, kommer ut etterpå, skiltnr var: bilen var sølvgrå og det stod "Tomi Makinen Edition" på rævva. han rygga mot meg og skulle ut på trondheimsveien han så at jeg tok bilde av bilen hans, og han var kjapp! Tror ikke han ville jeg skulle ta bilde av bilen hans, men fikk knipsa noen bilder av den. Han var rundt 23 år, caps, høy, slank.

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en evo 6 i Oslo, fikk tatt bilder av den, kommer ut etterpå, bilen var sølvgrå og det stod "Tomi Makinen Edition" på rævva. han rygga mot meg og skulle ut på trondheimsveien han så at jeg tok bilde av bilen hans, og han var kjapp! Tror ikke han ville jeg skulle ta bilde av bilen hans, men fikk knipsa noen bilder av den. Han var rundt 23 år, caps, høy, slank.

 

Hørtes nesten ut som casper det der;!I)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår