Gå til innhold

Mitsubishi Lancer EVO6 Tomi Makinen Edition STJÅLET

Ranger emnet


OpelFanatikeren

Anbefalte innlegg

EDIT: ser at du skriver tidligere i tråden at reg nummer starter med 51 så da passer vel denne dårlig

 

 

Hei, se bort ifra at det begynner på 51.... Er mer sikker på hva det slutter på....

 

Har lagt merke til denne bilen. Men det er faktisk også den eneste jeg har sett. Har søkt på reg.nr.opp og ned på http://www.vegvesen.no, uten å treffe noen andre biler med samme kombinasjon.

 

Takk for observasjonen!

 

Håper også at folk kan sende meg flere tips om røde EVO'er, som nevnt tidligere i tråden (men ikke send reg.nr åpent på nettet, bruk PM)

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 150
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du kjenner noen som har tilgang på VACN-forumet, er det vel en del flere folk der som har kjenneskap til RS4'ene i Oslo.

 

 

http://forum.vwaudi-club.no

 

Jeg er forsiktig med å tråkke rett ut i det, og jobber heller litt rundt grøten. Kontakter jeg VW Og Audi miljøet så blir jeg nok overøst med info ang potensiellt kriminelle i dette miljøet.

Får mye feedback via dette mediet vi er på nå. Det funker bra...

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Vurderer å legge ut enkelte særegne kjennetegn ved bilen, da jeg regner med at deler går i omløp nå. ECU type og serienr, karosseri kjennetegn, dekktype, merke på en felg m.v.

 

Politiet har også DNA profil på vedkommende. Politiet har sagt at det er mulig å sjekke evt materiale jeg kommer med dersom jeg betaler analysen.

 

Men spørsmålet er om det er noen poeng å legge ut data her da det i det siste har vært stille (kan evt ta kontakt med meg pr PM)

 

 

En siste ting:Ikke gå ut med for direkte info annet enn på PM, og ikke nevn navn her!

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Funnet ut noe om bilen din da?

 

 

Jeg vet mye ja. Alt er lagt over til politiet. De 'jobber' med å få rettskjennelse til å ta arrestordre og ransakingsordre av en kar. Slik at de bla kan ta DNA prøve for sammenlikning av det som lå igjen i garasjen min.

 

Politiet på arre sia er meget medgjørlige og mener å vite hvem det er, men det er opp til politiet i Vestfold å ta saken opp igjen.

 

Alt ligger ann til en oppklaring, men det er ikke opp til meg lenger. Føler at jeg har gjort mer enn nok nå faktisk. Har tross alt fått forsikringsoppgjør, og så lenge if's forsikrings etterforsker også er treig så stopper jeg her (men lar dusørene stå inntil videre).

 

Politiet i Østfold har vært ivrige i saken, pga at de er lei av en av sinne innfødte, og skulle gjerne ha tatt han. Det er forsvunnet en EVO til som visstnok linkes opp imot samme miljø.

 

 

Takker for all info og hjelp i saken. -Dersom noen har noe konkret å fare med, så tar jeg det jo selvsagt fortsatt imot.

 

 

 

Hilsen en ex evo eier i Tønsberg.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

I påvente av at politiet skal få trukket ut armen av ræva, så vil jeg minne om at dusøren står, og er utvidet:

 

Ved at jeg får inn 100% riktig tips, og at det kan brukes av politiet så betaler jeg nå kr.10.000,- pr EVO-tyv. Dvs ikke lenger kr.10.000,- for avsløring av tyven(e) som nevnt tidligere.

Jeg betaler med den største glede minst kr.10.000,- pr tyv (prisen blir vi enige om!!).

D.v.s. at dersom det var 3 tyver så blir det kr.30.000,- (10 tyver i en minibuss = 100.000,- cash kontant i hånden).

 

En annen ting: Begynner å blir drit lei av å ha folk i garasjen om natta. Regner med at det er lykkejegere på jakt etter en ny EVO! Jeg har ikke kjøpt meg en ny EVO, og jeg har heller ikke noe annet spennende stående der.

 

Til deg som var her med en gull-/ melange- farget A4 stv i forrige uke: Neste gang så må du blir her i 30 sek lenger, slik at jeg rekker å tømme hagla i bilen din (og jeg må bare si at jeg kødder ikke!!) Nok er nok.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og hør deg litt med hvem alle som har skada bila sine i det siste via evo forum ellerno?.. Jeg ville prøvd å ordne kontakter rundt toten og mot eisdvoll.. er jo her de fleste kjeltringa holder til:) selv om toten er Cosworth tyvenes hjem men verdt er forskjøk:)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. varra fært å aktive de jævlene er da?.. Får du ikke mekka no kamera i nærheten som filmer når de nærmer seg tomta de at du senere kan få med deg skilta så dra rett bort dit?..

 

Vurderer det. Men det er slikt jeg setter opp dersom jeg seinere velger å parkere en tyveriutsatt bil i garasjen hjemme.

Før hadde jeg alarm som ble satt på i sammen med huset. Dvs at den stod på når jeg ikke var hjemme. Nå har jeg b.l.a. silent alarm som står på 24 timer i døgnet. Men problemet er at når slike som han i a4 kommer kl 04.10 og jeg da får en sms, så er jeg jo litt i svime i noen minutter. Tar da litt tid å få fram hagla, og putte patronen klar i løpet (de 7 andre er i magasinet, men det trengs en patron rett i løpet, da hagla er halvautomatisk).

 

Skjønner jo at det er enklere med kamera, men det ville hjulpet lite imot RS4'en som var her. Men denne bilen har jeg sporet til Mysen/Askim mye seinere.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår