Gå til innhold

VACN - Hva går jeg glipp av?

Ranger emnet


Tyrann

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hjelpen på forumet er hva du gjør den til selv.

 

Lager man en skikkelig post og tenker litt på hvordan andre lettest skal kunne hjelpe deg får du nok hjelp.

 

Men, som nevnt over.. forumet er bare en liten del av hva du "betaler" for. Man får Auto motor sport, klubbblad, egne treff hvor man treffer masse bra mennesker. det er i Vacn som alle andre klubber masse "klikker" eller grupperinger, men finner du ikke en du trives i er det deg det er noe galt med ;)

 

Meld deg inn!

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært medlem av VACN siden 2004, hva du vil oppnå av fordeler i klubben er helt opp til deg selv. De første 2 årene jeg var medlem var jeg et rimelig passivt medlem, men fortsatt veldig fornøyd med å betale usle 400,- kroner som jeg lett sparte inn i rabatter. Samt at jeg fikk prøvd meg litt på banekjøring i endel roligere omgivelser enn f.eks. gatebil. De to siste årene har jeg oppsøkt klubben på andre fronter også, og jeg har fått mange nye bekjente samt endel venner som jeg jeg vil være evig takknemlig for. Meld deg inn, få med deg en likesinnet kompis og bli med på hele helgen på hovedtreffet, ta deg noen runder i campen, prat bil i 48t, så ser du at klubben er mye mere enn et forum. Og ja forumet er bra, men farlig vanedannende.

Hiawata

 

Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ifra det jeg meldte meg inn på vwaudi forumet,var det en stor overgang for meg. ifra 20 tråder om hvordan man skulle koble neonlys som slo i takt med bassen til mye mer seriøse tråder. der du uansett får svar på det du spørr om. jeg er medlem for 2 året nå, og er storfornøyd. anbefaller å melle seg inn dit! :mat

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
Ble ikke mye klokere av dette :wonder:

 

Lurer på om jeg slår til uansett, greit lei BF nå.

 

Tråder som "Hvordan ser jeg forskjell på golf 1 og golf 2" får meg til å lure på hva jeg gjør her. Er mye bra her og, for all del, men hadde forhåpninger om mye gromt på VACN sine "skjulte" sider.

 

jeg gikk fra dette forum til vacn for litt siden, angrer ikke et sekund, det er mye mer særiøst. slipper snørrunger og eldre som bare kverrulerer og troller hele tia.

 

vell verdt pengene mener nå jeg!

 

mvh

stian

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å melde seg inn! Nettopp meldt meg inn og er storfornøyd allerede. Ser bare hva folk har skrevet over. Blader og div. rabattet og masse annet snacks + en haug med sosiale sammenkomster, store og litt mindre. Sånn som her i Bergen er det sosialt sammentreff annenhver tirsdag for de som er interessert i det. Og for all del, må aldri sammenligne BF med VACN (hvis det er noen som gjør det da:P) VACN er så mye bedre enn dette greiene her... Og 400,- året? Ingenting! Bare hiv deg på tastaturet og bestill medlemskap! Verdt hver eneste krone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. året som medlem, og flere skal det bli..

 

VACN passer nok ikke for alle. De som får lite eller negativ respons er de som monterer styling som overhodet ikke passer eller har noe med VAG å gjøre. Og bra er jo det, holder tross alt oppe seriøsiteten i VACN :)

 

For å ikke nenve alle de omfattende og morsomme prosjektene som er der. Stikkord: S1 rørramme, Golf 16vT midtmontert motor med rwd, Golf 1 med S1 bredding og 20vT motor.

 

Og ikke glem alle 2'er golfene med 1.8 20VT! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem!

 

Noen som vet om gjestetilgangen på kjøp/salg delen av forumet åpner igjen for gjester?

 

Har blitt avhengig av å titte innom der en gang i blandt, og sliter nå med absdinenser ...

 

gjestetilgangen ble fjernet pga til tider dårlig hastighet på forumet grunnet mye folk innpå.

kom seg betraktelig etter dette grepet ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår