KristianG Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Mangler bare å få lakk på grillista og få på originale G3-speil så er bilen nydelig! :) Edit: synes du kan enten sote fremrutene òg, eller ikke ha sot i det hele tatt. Om du blir stoppet er det jo bare å rive det av. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Måtte bytta pærer i baklykta så da bytta jeg hele greia når jeg først var igang :) Bytta også skiltlys pærer i slengen:) høyre funker ikke selv om den har kontakt :S men men så da tokk jeg likesågodt en tur til Naf og fikk eu godkjent den:) fikk 3 (1) feil og 3 (2) feil :) visste om alt fra før.. skal bytte slitte foringer i bærebru og bakstilling. og lekasje i demperne men har allerede kjøpt inn nye dempere som jeg skal sette på nå i påsken :) så etter naf på kvelden ble det et lite streetmeet med god gammel e30 bekjent:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Artig å komme i forsiden på rånern magasinet :) sa da vet dere at det iallefall er meg hehe :) E30 Power <3! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 lol:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Da var det klart for senkesett påmontering:) nytt og blankt utrolig snadder! nye fjærer vs gammle fjærer :) så kom problemet når folk skal kjappe seg og bare sette inn en mutter i mellomtia / forige eier :asshole: sliti med å få den ut kjempe lenge og til slutt ble jeg så dritt lei at jeg bare tokk baufila og fila den ned :) funka som bare det etter jeg fikk tatt vekk gammle fjær og demper så var det bare å påmontere snadderet med ny bolt i RIKTIG størelse ;) enten gjør man jobben ordentlig eller så driter man i det :) nye fjæra og dempern på plass :) skal ta bedre bilder hvor lav den faktisk ble :) mangler bare å påmontere forran nå ! Under Construction ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Fult pågangsmot her ja :yodude: Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 parkdressen og greier hahah! mangler bare fronten nå så er vi klar:) Bilen skal på verkstedt på onsdag. bytte foringer foran og bakstilinga bak. blir også nytt reg reim og litt justering av ventiler;) Nye Planer: Vento front har gått i mine tanker nå lenge så vi får se hva jeg skal gjøre med det :) anlegget kommer fullt i gang nå etter verksted :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Fikk tatt et litt bedre bilde for litt sia :) har blitt byttet foringer foran og nytt reg reim, nå mangler det bare foringer bak så skal jeg starte med senkesettet forran :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Kjøpte meg oljetrykkføler. men må kjøpe ny da denne måler helt feil.se det blir gjort snart. Register reim, servo reim, dynamo reim, foringer foran og bak i bærebru er bytta.. har også fått 4 hjuls kontroll på den nå :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 da var det bare å sette igang igjen. måtte nå kappe fjær klemmer da denne gikk rett oppi toppen på dempern tårnet. så var det ut med det gammle så var det å montere på det nye snadderet :) er 60 mm fjærer på de nå men er bestilt 75-75mm, som kommer troligens om en uke ! og nå er de montert.. og ja jeg vet calipern min er dritt stygg takket være forige eier . men calipern skal lakkes svarte om ikke lenge. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 fiksa også litt på vr6 leppa da denne gikk ikke ordentlig inn og fant ut problemet at det var en liten plastikk bit som holdt leppa igjen .. så jeg borra den i stykker og så var det klart :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 du er flink ass Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Skal du ha 75mm senk? Blir ikke litt overkill da. Greit at det er tøft, men kanskje litt av det gode? :P Har ikke noe bilde av hvordan golfern er med 60mm senk nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 er vel litt bedre å kjøpe justerbart senk når du skal ned så my? :P men blir bra dette! post et bilde av 60|60 da!=) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 er vel litt bedre å kjøpe justerbart senk når du skal ned så my? :P men blir bra dette!post et bilde av 60|60 da!=) Det prøvde jeg å overtale han om å, men var ikke snakk om :P lol Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg