acemaster Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hei, tenkte jeg skulle dreie sjøl spacera til min audi 80 b4 på sommer felga! Noen som har gjort det før/kan gi meg et par tips om hvordan det skal gjøres og hva slags stål jeg skal bruke? Boltsirkel er 4x108 :) Legger ut et bilde av bilen :) den skal senkes og , senkefjæra 40/40 + senkeskåler 15mm ! Hva syns folka om det foresten? og hvor kan jeg få tak i billige senkefjæra ? ;D Hilsen Acemaster :) PS Hvis tråden er feil plassert kan den bare flyttes :D Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 bump! Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Går vel bra å lage dem i aluminium.. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 bedre å bruke alu, da de blir alt for tunge i stål Aller best å kjøpe de fra Tyskland med godkjenning og sentrering Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hva er max jeg kan ha da tru? tenkte å ha større spacera bak enn framme, eller bare bak :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Du kan jo sette på det du føler for, men dreier du de selv får du de ikke godkjent. Kjøp heller fra utlandet eller ta kontakt med Felgimport. Da får du med riktig lengde på boltene og godkjenningspapirer. Spaceren har da riktig navsenter til Audi, 57,1 mm. Har sett et par priser og de lå på 1100,- for 2 stk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg