zayperj Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hva er den letteste og billigste måten å trimme en b21et motor opp til rundt 300hk? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hva er den letteste og billigste måten å trimme en b21et motor opp til rundt 300hk? :) større turbo, datasprut, alu ic.. etc SØØØØØK!!!! Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Å bytte til b230FK/FT.. :b Nei, nå er det vel slik at b21et har ganske grei innmat som tåler endel.. Er vel så å si bare å skru opp trykk..? :p Regner ikke med at du kommer til 300gamp før noe ryker, å skal du ha 300hk og holdbart, er 230FK/FT det beste alternativet vil jeg tro. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Kan ikke bruke k-jet til 300hk esbandos! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zayperj Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 takk for svarene:) bestile Datasprut her om dagaen megasquirt å så fort jeg for penger ska jeg kjøpe en større turbo men må jeg helst ikke kjøpte en forsterket topp-pakning å clutch å den slaks i samme slengen? ps: har ikke så mye efaring med trimming:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Nei, k-jet regger jo bare til rett over 200 eller deromkring.. Glemte jo å nevne datasprut når jeg skreiv.. :p My bad.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hadde jeg skulle begynt nå, så hadde jeg gått for standard overhalt og gjennomgått B23ET blokk med 405/531 topp som utgangs punkt, så bygd om til skikkelig sprut med alt av deler som hører til rundt. billig og bra alt. som er trygt med opp til 400hk Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hadde jeg skulle begynt nå, så hadde jeg gått for standard overhalt og gjennomgått B23ET blokk med 405/531 topp som utgangs punkt, så bygd om til skikkelig sprut med alt av deler som hører til rundt. billig og bra alt. som er trygt med opp til 400hk Her er det snakk om en B21ET, og det er ikke noen dårligere utgangspunkt. 400Hk går greit på de også med riktig dimensjonering av bensin/turbo system. Har selv sett en B21ET med trykkforgassere og lett portet 398 topp. Den leverte 440Hk på 2bar i trykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zayperj Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 forslag på hvilken dyse jeg burde ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 500, 550cc.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.