Gå til innhold

Dimensjoner på bagasjerom 740

Ranger emnet


diggergolfbtw

Anbefalte innlegg

Orjuz: Del med oss andre :)

 

Hvis jeg husker (og det ikke snør så mye) kan jeg måle litt i morgen

 

basskasse740.jpg

er egentlig det beste jeg har hatt i bilen av kasser. ble no helt annet en å ha en prefabrikert kasse i bagasjen og du verden så plass besparende det var. og reflexen kommer ut gjennom ski luka så du slepper å kutte og styre i hatte hylla men blir bare litt prob med at du ikke får skyvd den helt inn hvis du har nakke støtter men har du 940 nakkestøtter som jeg har skaffa meg så går den helt inn.

og trenger du mere volum så er det bare å gjøre kassa breiere, regne ut og styre hvis du vil. blir ca 15 cm til overs på hver side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
er egentlig det beste jeg har hatt i bilen av kasser. ble no helt annet en å ha en prefabrikert kasse i bagasjen og du verden så plass besparende det var. og reflexen kommer ut gjennom ski luka så du slepper å kutte og styre i hatte hylla men blir bare litt prob med at du ikke får skyvd den helt inn hvis du har nakke støtter men har du 940 nakkestøtter som jeg har skaffa meg så går den helt inn.

og trenger du mere volum så er det bare å gjøre kassa breiere, regne ut og styre hvis du vil. blir ca 15 cm til overs på hver side

 

Vurderer å lage en kasse som vist på tegningen din :) men lurer bare på hvordan det blir med bassreflexen som kommer inn gjennom ski luka, med tanke på full bil og person i midten bak. går det bra å spille musikk med ski luka tettet av armlenet? noen erfaringer å dele ang. dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyden er eksakt og dybden på kassa men bredden er ikke oppgitt

 

 

 

Gikk den kassen inn under hattehyllen uten noe problem?

Jeg har ikke det beste måle verktøyet men kommer til 29cm, derfor jeg lurer, skal bygge kasse for 2x12...

Bmw 530i v8 1996 gobilen
200sx 1993 solgt
Vento 1992 1,8cl restaureres
740glt 1990 2,3 16v solgt
Nissan primera 2000 solgt og dynget

Audi 80 1993 bruksbilen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår