logga Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Virker som bensinpumpa er i ferd med å ta kvelden. Er det mulig å reparere en slik eller må jeg skaffe en ny? Er det risky å kjøpe brukt? Den koster visst 6000 ny så alternative løsninger er meget velkomne. Er bensinpumpa kjent for å være et svakt punkt i audi 100? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har vært borti en 100 quattro der bensinspumpa begynte og fuske. Bilen stoppa ikke men fuska. 6000? Du finner garantert en billigere ny. sjekket mekonomen? tipper den er 1500-2000 der. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
logga Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Takk for tipset! fant den til 2000. Solid forskjell! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Biltema Art.nr. 52-207 - kr 349,- Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
logga Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 wow, dette blir jo bare bedre og bedre:) Men, er biltema deler slik som elpumpe ok kvalitet? Uansett, så billig som den er gjør det jo ikke noe å skifte den 4-5 ganger... Noen som vet hvor mye det er rimelig at et verksted kan ta for jobben, OG, vil de akseptere å sette inn biltema-pumpe?? Har ingen planer om å forsøke selv hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 byttet bensinpumpe på en coupe quattro jeg hadde. en rimelig enkel jobb. skru ned, ta av slanger og el-kontakter(skrues av) og så er det bare å sette på plass den nye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg