Gå til innhold

EirikA4`s 1.8 Quattro oppdatering

Ranger emnet


EirikA4

Anbefalte innlegg

Heihei, endeli er bilen "færdig";) og da tengte jeg det var på sin plass å vise dere hvordan bilen ble etter helgas montering. jeg ble kjempefornøyd med resultatet og jeg håper det er flere som er enige med meg..

 

Da jeg kjøpte bilen i sommer var det montert angeleyes og det var montert et komponent sett i hattehyllen. og det fulgte med en alpine monoblokk på 1000W, og en 12"ma audio sub. og dette har jeg montert slik at det ble ganskeså pent.

 

Det jeg har gjort med bilen er:

  • Montert hengerfeste
  • Kjøpt en alpine cd/ dvd spiller
  • Byggd anlegg
  • montert bakluke spoiler
  • Montert RS4 grill
  • Tatt ut alle de stygge tre listene og fått de lakkert matt svart
  • montert 7" lcd skjerm
  • Montert bakrute spoiler
  • Montert fullt RS-style bodykit
  • Montert hella micro de tåkelys med org. bryter
  • Byttet begge bakhjuls lagerene
  • Byttet bremseklosser og skiver bak
  • Byttet venstre øvre fremre bærearm
  • Montert sorte blinklys
  • lagt pipercross luftfilter i luftfilterboksen
  • montert 6000K xenon-kit på lang lysene
  • soting fra solar plexius bak b-stolpen

 

 

Føler meg egentlig ganske så færdi med bilen, den skal ikke senkes, men eneste som jeg kunne tenkt meg er noen nye sommer felger:happyhappy:

 

her kommer noen bilder av audien, håper dere liker det dere ser, uansett om det er noen som er lei av "RS4" prosjekter...

2008_03140007.jpg

2008_03140013.jpg

2008_03140029.jpg

2008_03140027.jpg

2008_03140065.jpg

2008_03140068.jpg

2008_03140069.jpg

2008_03140076.jpg

 

 

Innsiden:

2008_03140032.jpg

2008_03140044.jpg

2008_03140047.jpg

ser litt rotete ut i dagslys men gløder om kvelden...

P1010022.jpg

P1010024-1.jpg

P1010009-1.jpg

 

må bare slenge med et bilde av pappas ram..

2008_03140010.jpg

 

 

hehe det ble noen bilder, men det er bedre med for mange enn for få:yummy:

Håper på noen komentarer om hva dere syns, og kanskje noen billige tips, da jeg nå er ganskeså pengelens etter dette:biker

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så fin ut denne. :D

Men jeg stussa på ett par ting:

-Montert hengefeste? hehe, de fleste tar disse av.. :P

-Ikke senk? Hvorfor ikke? Sett på noen breie 17"eller18" med stor kant og skamsenk så vil jo bilen bli en helt annet.

 

Uansett, du har gjort veldig mye bra her. Lykke til videre

 

Mhv

 

Rolf

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja jeg vet det kanskje høres rart ut, men da jeg også holder på med scooter kjøring om vinteren MÅ man ha hengerfeste og tror heller ikke det er så bra å slepe på en henger med senket bil, men kanskje 3-4 cm?

ja vet at bilen ville blitt en helt annan men målet er å få en fin bruksbil, og er ganskeså fornøyd;)

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere liker bilen:D ja har tenkt på justerbart senkesett, men det dumme er at de ikke går fra orginal høyde til lavere, bare fra lav til enda lavere:x hehe men det er vel det de fleste vil så...

ja skal ta noen bedre bilder i bedre lysforhold;)

 

som nevnt i begynnelsen satt lyktene på da jeg kjøpte bilen, men de er kjøpt på norskbildelesenter og merket er fk (Sport) ellerno

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle gi dere noen bedre bilder av bilen innvendig;)

 

som dere kanskje ser er setene litt flekkete, noen som vet om eller annbefaler noen rense produkter for seter?:yummy:

 

P1010047.jpg

P1010042.jpg

 

Og bagasjerommet:D

P1010046.jpg

P1010045.jpg

 

Btw.

Noen som har noen tips på hvordan jeg kan plassere en 7" skjerm?

jeg hadde tenkt å lage en ramme til en konsoll av tre eller plastikk, som kanskje kunne trekkes i noe som ligner dashbordet?, slik at konsollen kan settes oppå dashbordet over midtventilene:sombrero:

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja er ikke alle som liker disse men men...

ai ai, nei tror ikke det er aktuelt å gjøre noe slikt, synes ikke at det der var noe jeg kunne tenkt meg, men det ødelegger ikke sikten iallefall;)

 

tror nok jeg kommer til å feste den på dashbordet men er bare hvordan man får det slik at den ikke blokkerer sikten i svinger og slikt??

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt pirkete ville jeg ordna ledningene til anlegget baki litt finere, men skjønner godt om du ikke gidder :)

 

ja jeg kan være enig med at signalkabelen og kabelen til subben ser litt stygt ut men strømkablene til forsterkerne har jeg ordnet slik med vilje;) når det er mørkt skinner det røde neonlyset på de slik at di "gløder". da er det pent.. synes jeg ihvertfall:D

Nei tror egentlig ikke jeg gidder å jøre noe med det akkurart nå, jeg er ikke så ofte baki der at det gjør noe:rolleyes:

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår