Gå til innhold

Trimming av B230F

Ranger emnet


c-bremv

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde litt planer om den jeg har, men har nok funnet ut at det er bedre å satse på en skikkelig turbomotor. Derfor skal jeg no gjøre det.

 

Ok, hvordan er det da med bytte av girkasse til min B230F med automat? er det mye vanskelig arbeid og bytte girkasse? passer en manuel kasse direkte på motoren jeg har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har GARANTERT ikke sett 531 topp orginalt på en K motor, men pga slapp støyp forveksles 6 tallet ofte med et 5 tall..

 

405 toppen er bedre enn 530, den er etter min hukommelse så å si identisk med 531, men er noe gunstigere plugg plassering på 531(nærmere senter av sylinderløp. og så er det to typer 405 topper og, er noe med størelsen på kjølevannskanalene.. den med de små er å foretrekke pga mulighet for bedre porting, men orginalt er de lik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår