Gå til innhold

Vurderer kjøp av Golf IV

Ranger emnet


¤haz¤

Anbefalte innlegg

hei,

jeg vurderer altså kjøp av enten Golf IV eller en Golf III.

Alt kommer ned til hva man får for pengene og selvsagt hva en bør regne med å måtte ut med for et godt eksemplar.

 

Kan dere hjelpe meg?

 

Krav: (gjelder både om det blir mark III eller IV)

 

- minimum 1.6l

- 2 dør

- v+s hjul

- ikke rust

- pent brukt (ikke ungd.kjørt)

 

Hva må man ut med for en slik bil? I følge finn.no så ligger en slik bil på rundt 80K for en 98-99 mod.

 

EDIT: hva synes dere om den gull-farven man fikk levert Golf IV i? Har alltid vært svak for denne, men er redd den er vanskelig å omsette på bruktmarkedet?

 

Takker for all respons,

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den gull fargen er fin jeg. det er hvertfall noe annet enn svart eller sølv. Noe de fleste er. så kommer vel blå, rød osv. Jeg har selv den grønne. Litt anderledes og er ikke som alle andre.

men det er ikke så mange av den fargen på finn er det vel? så det må jo bety att folk liker den ;)

 

Lykke til..

And thats the way the cockie crumbles.

RIDES:

Golf GTI 99 MOD

SsangYoung Rexton 07 MOD

Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle gi min mening om fargen, siden du spurte:-)

 

Liker du gullfargen, kjøper du den. Regner med du skal ha bilen en stund slik at den dagen du skal selge er den kanskje ikke verd mer enn f.eks kr 30-35000,- Da betyr fargen ingenting lenger. Om du da skulle tape f.eks kr 5000,- på ditt fargevalg, er ikke det verd pengene hvis du har hatt en bil du har trivdes med?

 

Glem salgsverdi og tenk heller på din bruksverdi! Lykke til med ny Golf!

 

PS: Kjøp Golf IV, Glem Golf III, to totalt forskjellige biler hvor IV-Golfen er i særklasse i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle gi min mening om fargen, siden du spurte:-)

 

Liker du gullfargen, kjøper du den. Regner med du skal ha bilen en stund slik at den dagen du skal selge er den kanskje ikke verd mer enn f.eks kr 30-35000,- Da betyr fargen ingenting lenger. Om du da skulle tape f.eks kr 5000,- på ditt fargevalg, er ikke det verd pengene hvis du har hatt en bil du har trivdes med?

 

Glem salgsverdi og tenk heller på din bruksverdi! Lykke til med ny Golf!

 

PS: Kjøp Golf IV, Glem Golf III, to totalt forskjellige biler hvor IV-Golfen er i særklasse i forhold.

 

 

 

Kunne ikke sagt meg mere eni dær!!!!:D

Lykke til med ny golf!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår