titus41 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Heisann prøver å få tak i disse lyktene tror de heter hella celis lykter. trenger egentlig bare en venstre lykt! fordi min er knust. / hvor kan jeg få tak i disse lyktene? noen som vet ell har en venstre lykt på lur :P? mvh titus Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 ser ikke ut til at nbs eller autospar har de hvertfall..så du kan jo hvertfall slippe å lete der:P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Stemmer bra at de heter Hella Celice. De selges på http://www.tmtuning.com under VW>Lighting>Golf 3 og så ligger de på den øverste rekka. Om du trykker på den som er 3. til venstre(er den første lykten det står "sale" på) vises med sort bakgrunn. Om du trykker på bildet får du opp et nytt vindu, og der kan du holde musen over bildet og du vil se samme lykt som du har med chrome bakgrunn. :) Edit: Slenger ved et bilde, jeg. KristianG Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 men er det np særlig lett å få tak i én lykt? selger tmtuning f.eks enkelt lykter? Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hvorfor ikke bare kontakte Hellanor? :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Går det å bytte glass på disse tro? Har en Golf jeg også, der hvor det ene glasset har fått seg en kraftig steinsprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Du kan jo alltids sende en mail til sales@tmtuning.com og høre. De er i hvert fall flinke til så svare på mail! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 jasså finens det to versoner av hella celis lykta ? en som er svart sot og en blank lakk ? iallefall er mer keen på å kjøpe en med svart sot da :) kan bli litt fetere! enn den jeg har nå. sender dem en mail nå jeg og hører :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 faen detta er jo btw engelsk side jo... ikke noen norske som har de lykta da??? noen som vet ca pris på de lyktene jeg er ute etter? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 I følge informasjon jeg har fått av hella så skaffer dem ikke bare glasset. Man må kjøpe hele lykta:( Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 faen detta er jo btw engelsk side jo...ikke noen norske som har de lykta da??? noen som vet ca pris på de lyktene jeg er ute etter? Ikke nøye om dem er Engelsk vel, dessuten så er dem mye billigere enn butikker her på berget. I tillegg er dem seriøse og sender fort som F... :) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 prisen i norske ekte kroner er på dissa hella celis lykta da? får vell bare pr par tenker jeg ! ekke noen som selger brukt da :)? ell noen andre EA lykter liggenes ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 I følge informasjon jeg har fått av hella så skaffer dem ikke bare glasset. Man må kjøpe hele lykta:( Hmmm.... Kansje det går å fixe glasset hos ett bilglass firma på samme måten som de reparerer frontruter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 ahh det tviler jeg på at mitt kan repares hehe .. så og si maks herpa :) liten ulyke rett og slett .. men men.. noen som kan anbefale noen norske sider som selger lys til golf 3 ? trenger også klare blinklys glass, tåke og blink ! Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 ringte hellanor der skulle dem ha 4.000 kr + så ringte jeg norsk bildelsenter der skulle dem ha 5800 kr DAMN dette er jo par pris da så klart. men jeg trenger bare en :( argh må kanskje kjøpe fk lykter med de enorme engle ringene hehe. 2300 kr på norskbildelsenter. hvis ingen som har lyst å sende det brukt til meg for billigere penge? men prøver å få tak i hella celis lykt. Venstre lykt eneste jeg trenger . Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg