mazdafun Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Boioioioioing..... 12 nye 8'ere har funnet veien til Norge. Røde, svarte og 2 gule. Den var rå på bildet, men enda kulere i virkeligheten. Må ha sånn ! (-tar vel 10 år til jeg kan kjøpe den sånn som det var med FD'n:rolleyes: ) Bilene er bestillt til forskjellige forhandlere rundt om i landet. Bor du f.eks i Bergen, Sandnes, Tromsø eller (ehh?)Askim, bør du stikke til nærmeste Mazda forhandler å kikke. "me sooo hoooney" !babyhmm? Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Jeg skal visst til Askim idag :D Tar med digicam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 namm Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Askim???Jeg løper ned så fort som mulig... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 nå som bilen er i norge trenger vi seriøst en Autofil test av den.. la Rustad kjøre den ordentlig og sammenligne med Nissan 350Z hadde vært ordentlig stilig :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Hmm tror jeg må ta meg en tur til mazda jeg og nå, må få testet denne bilen. Frank Ove hvet du om Nygård bil i lillestrøm har fått en på lån? Og foresten i de aller fleste tester i usa mellom Rx8 og 350Z så har RX8 vunnet hver gang. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by jantore Hmm tror jeg må ta meg en tur til mazda jeg og nå, må få testet denne bilen. Frank Ove hvet du om Nygård bil i lillestrøm har fått en på lån? Og foresten i de aller fleste tester i usa mellom Rx8 og 350Z så har RX8 vunnet hver gang. Skal vi stikke en tur til Askim en dag da? Denne må jeg se! Driftebil? :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Var ikke noe i Askim... Kanskje den kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 hmm låne den til lørdag ;) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Så en kar som var ute og prøvekjørte RX8 i Drammen igår... fet bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Så trege de er her i Norge da, satt i en RX-8 i Mars jeg :) Bilutstillingen i Genève ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Originally posted by nismo_power Så en kar som var ute og prøvekjørte RX8 i Drammen igår... fet bil! Neste gang ber du han ta seg en tur oppover til Mjøndalen... :) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rotaryrocket Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 alex, bilen står på central garagen i drammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by rotaryrocket alex, bilen står på central garagen i drammen. møtte han ved McDonalds i drammen. sto ved siden av han i lyskrysset. tok bare tommelen opp jeg, han glistethumpsup Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 vet noen hvilken butikk i Bergen som har fått RX8?? må se:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg