Rieger Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Vurdere masse forskjellige biler for tida med litt lavere pris enn jeg hadde tenkt tidligere, og ender stadig opp på Calibra, 325 og Audi 90. MÅ ha RWD eller 4WD til vinteren, vet ikke om jeg skal ha bilen til sommeren.. Så det jeg lurte på var hvilke versjoner av Opel Calibra som leveres med 4x4? Får du 2.0i 16V & 4x4?? Har også hørt at man kan få bakhjulstrekk på denne bilen, ved å fjerne sikring nr 19 eller no?? Stemmer dette, eller det bare dritpreik?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Calibra får du med 4wd i 2.0 8v 2.0 16v 2.0 16v Turbo V6 vet jeg ikke Du får ikke bakhjulsdrift ved å ta ut sikringen, men tvert imot,- framhjulstrekk. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 stemmer... og det er desverre mye feil med 4x4'n til opel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by vidlund Calibra får du med 4wd i 2.0 8v 2.0 16v 2.0 16v Turbo V6 vet jeg ikke Du får ikke bakhjulsdrift ved å ta ut sikringen, men tvert imot,- framhjulstrekk. 8v og V6 har aldri hatt 4x4. Skulle du ta ut sikringen, ville den stått konstant på 90-10-fordeling. Vanligvis ville den overført mer kraft til bakhjulene når den skulle det. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by Calib'R 8v og V6 har aldri hatt 4x4. Skulle du ta ut sikringen, ville den stått konstant på 90-10-fordeling. Vanligvis ville den overført mer kraft til bakhjulene når den skulle det. Det var iallefall en 8v 4x4 calibra her,det var mistanke om att dette var en ombygd sak men etter en sjekk viste det seg att den var orginal:eek: Men dette er et svakt system, ville som ascona ha gått for quattro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Brembo Det var iallefall en 8v 4x4 calibra her,det var mistanke om att dette var en ombygd sak men etter en sjekk viste det seg att den var orginal:eek: Men dette er et svakt system, ville som ascona ha gått for quattro. Sjekk igjen! Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 eta drit du calib`r! du får calibra med 8v 4x4! sjekk igjen sjøl... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 20, 2003 Rapporter Share Skrevet November 20, 2003 Da Calibraen kom dro demobilen til den lokale Opelforhandleren av veien like før introduksjonen. Bilen var ute på en "uoffisiell" tur, og det var nok ikke meningen at den skulle kjøres med i det hele tatt. Jeg jobbet på et lakkeringsfirma som jobbet dag og natt for å få bilen ferdig til den store dagen. Den hadde 8v og 4x4. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Originally posted by integrale 16v eta drit du calib`r! du får calibra med 8v 4x4! sjekk igjen sjøl... Ta pekefingeren din og legg den på klitorisen din, mens du leser DETTE. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Originally posted by Calib'R Ta pekefingeren din og legg den på klitorisen din, mens du leser DETTE. Eventuelt att du tar den tilbake der den hører hjemme på din klitoris. Nå har det seg sånn att jeg ikke stoler på denne Daniel Kvam/crazydriver fyren din mister. Det jeg lurer mer på er hvorfor det blir laget eksosanlegg til biler som du påstår ikke finnes. Her finner du det du trenger lille gutt Husk og dra opp igjen trusa, og ned igjen skjørtet ditt når du er ferdig med og kose med deg selv da lille venn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 http://www.finn.no/finn/car/new/prospect?pdc=1069466954660&id=2070511 Altså, en får Calibra med 4wd og 8V !!!!! Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Sist jeg skjekket så var det 4wd kun på den med turbo, mulig jeg tar feil her altså.... Og prisen på den på finn er dyrere enn en Calibra Turbo. De ligger på 90k-200k.. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 200k? ...heh aldri sett noen til det i allefal :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Ska ikke ha Opel likevel da, så det går bra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 YES! Da har jeg trodd riktig hele veien :D Eller.. jeg viste det. For en hjemme hadde en calibra 4x4 turbo.. Meget snasen bil.. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg