Gå til innhold

Problem etter skifting av støtdempere foran

Ranger emnet


Crazytaxi

Anbefalte innlegg

Hei. Har skiftet støtdempere foran på bilen min, og etter at jeg var ferdig med å sette dem på, så oppdaget jeg at det var en nesten 5mm glippe på oversiden, mellom dempertårnet og den koppen som ligger oppå dempertårnet, jeg har satt sammen demperne igjen sånn som de ble demontert, men så ikke etter om den glippa var der før jeg demonterte dem...

Det skal vel ikke være sånn?????

Litt viktig å få svar på det da jeg skal ha bilen på ettergodkjenning pga av demperne foran... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm! er ikke helt sikker, men tror det kommer av at når du setter bilen ned på bakken presses gummi foringene i toppen av demperen sammen slik at det blir press på demperen å ikke dødgang/slakke. redorfelgen har sikkert et bedre svar.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på dempere.. Er det noe stress å skifte dempere bak? Mine har sett sine beste dager, så tenkte jeg skulle skifte såsnart det er skrutemperatur ute

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et problem med at dem skruan på fremdempern løsne hele tiden jeg,har justerbart senk nå da på veldig humpete vinterveier,sikkert derfor,men noen som har noen råd om få disse til å sitte? går bare rundt når det kommer til en vist plass vist dere skjønner

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et problem med at dem skruan på fremdempern løsne hele tiden jeg,har justerbart senk nå da på veldig humpete vinterveier,sikkert derfor,men noen som har noen råd om få disse til å sitte? går bare rundt når det kommer til en vist plass vist dere skjønner

 

bolt tighet. sån guffe du smører på gjengene så bolten går tregere.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår