volvoticc Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 hvilke dyser vil dere anbefale til en 230et sprut som skal ha rundt 300 hk i? sikkert mange tråder om dette fra før men..håper på svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 på motronic??? R dyser burde jo holde men har du alt det andre du trenger bortz fra dyser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoticc Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 jeg har noe av det jeg trenger. har chip, kam, t3/t4 turbo og alu cooler, også skal jeg kjøpe dyser og bensintrykksregulator var meningen. også har jeg SJØLVSAGT byttet råder! har hørt at s60r dyser er tingen..steindyre ting sikkert!?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 må nok ha mer enn chip, større dyser og justerbar BTR gutt. skaff deg LH2,4 med 2x chip eller Megasquirt datasprut. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoticc Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 hvor mange hester får jeg maks ut av motronic sprut da? så det er ingen vits å bytte dyser da eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 nei, kjøp deg chip, sett på ein større turbo, 3" eksos, så trur eg kje det er meir du kan gjer med maskinen, ET maskinen tåle ikkje masse turbo trykk, så ville holdt med på 0.9 i trykk. har hatt det på noen av mine ET maskinar. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 nei, kjøp deg chip, sett på ein større turbo, 3" eksos, så trur eg kje det er meir du kan gjer med maskinen, ET maskinen tåle ikkje masse turbo trykk, så ville holdt med på 0.9 i trykk. har hatt det på noen av mine ET maskinar. Han har bytta råder står det tidligere i tråden :) Er kanskje dårligere utvalg av chip til Motronic og de som finnes er kanskje bare mappet for org. dyser.?? I tilfelle så du kan ikke gå så mye opp på dyser uten å montere en justerbar btr. Blir jo veldig unøyaktig map når man begynner å fikle sånn.. Og ender opp med en motor som går veldig fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Betalte 1700kr for 4 stk R dyser fra fiveomotorsport.com med mva. Har L.H 2.4 på min da, fungerer veldig bra. Mener det finnes chip til motronic å, vet at svenskene er glad i det. vet ikke hvorfor men... Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 du har glemt en ting. du må skaffe deg 3 toms luftmengdemåler fra f.eks bmw 535 og montere inn elektronikken fra volvoLMM i den. koster mer enn det smaker å bruke motronic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoticc Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 får prøve å dra ut så mange hester så mulig av det sprutet der. det er det som står i nå, så gidder ikke gjøre noe med det. men var inne på fiveomotorsport.com å kikka, men fant ikke så veldig fram jeg. kankje noen kunne forklart det ?:) å vet noen forresten åssen ohm det er på 230et dysene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 dem er lav ohm men med formatstand så dem blir høyohm. kjøp deg r dyser og koble forbi/fjærne dysemotstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg