Gå til innhold

hvor får jeg kjøpt mdf-plater til subkasse? [LØST]

Ranger emnet


rcfrik

Anbefalte innlegg

Nå maser jeg litt, IGJEN...!

 

Har nå handla inn alt til subkassa mi - fant ut at rundt 35 liter var passe for subben min - og mangler kun plater. Har bestemt meg for å handle mdf-plater, siden dette er det beste(?). Da lurer jeg på hvor det lønner seg å handle og hva prisen ligger på (ca.)

 

Mvh

Kenneth

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle bygg_sjapper har mdf-plater. Kjøp minimum 19mm.

 

Husk at du trenger ikke hele plata. :P Du betaler etter kvadratmeter du trenger. Få de til å kappe de rene kappene så trenger du bare å vinkle endene selv. det blir billigst. og er du heldig slipper du å betale for kapp siden de var bilstereo entusiaster :D

Hilsen

K3nt_

 

Mitsubishi-Klubben Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dette nå, måtte kjøpe en hel plate... De kunne ikke kappe den for meg heller... Så der fløy det 449,- av kontoen... Jeg har igjen over 2/3 av plata, så jeg skal bygge en kasse til ja :D

 

Takk for hjelpa!

 

Btw. handla på Maxbo, 22mm*1220mm*2400mm

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mdf plater tyngre en spon eller hvor mye veier de kvadratmeteren

 

Siden MDF står for Medium Density Fiber så vil jeg anta at det er betydelig tyngre enn vanlig sponplater. Høyttalerne mine ble hvertfall tunge som juling.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår