Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk for alle tilbakemeldinger.

 

"#("(%/)"#"=%/=)"#"%¤"&))&%")#)""/"(/%)"/":fuckme2: :mad: :anger: angry :rockets fucku til ahus (sjukehuset)

 

Ble som sagt vekt i dag fordi legene mente jeg måtte operere.

 

drar til ahus kl kvart over 12 og blir vel motatt.

etter en 35 min venting blir jeg fulgt in på et rom for div testing.

sjekker blodtrykk,puls,lunger og tar blodprøve. setter også i kanyle med veske fordi jeg må faste på grunn av narkosen jeg skal få senere.

Så går det fem min og jenta kommer styrtende inn døra. oida, hun hadde glemt å ta mange nok rør med blod. greit nok tenker jeg og bretter opp erme. men neida. på grunn av vannet som jeg nå får i blodet må vi ta prøva i foten. hmmm, ok.

Jenta drar så av meg sokken og bommer TOTALT med nåla når hun stikker. vondt som f men sier ingenting. hun prøver igjen og bommer ENDA en gang. da bryter jeg ut i smerte idet nåla treffer bein. FY FAEN sier jeg, med påfølgende beskjed fra henne. tenker vi venter litt med vannet og prøver i armen om 20 min. hurra. greit, det blir gjort og etter en halvtime med studering av tak og lamper kommer det en kar inn og skal flytte meg opp til etasjen jeg skal kuttes i.På vei ut døra klarer han å miste posen med vann ( som sitter festa til hånda mi via en slange og en kanyle) Jeg sier ifra akkurat rett før han røsker alt ut av hånda mi. istede for å si unnskyld, ler han det bare bort.

 

Blir så dytta opp i åttende etasje hvor jeg møter mange søte sjukepleiere. absolutt hyggelig. men så starter morroa igjen.

Blir plassert på gangen på grunn av ikke ledige rom. må da se på alle gamlingene som går forbi med bæsjeposer hengende ut og høre på alle de forskrudde samtalene de klarer å ha. (ene karen lå og skrek etter hjelp et kvarter før noen brydde seg)

Jeg ligger og halvsover en stund. vaktskifte skjer. og inn kommer de eldre av e

sykepleierne som virkelig er lei av jobben sin og bare er sure. etter litt spørring fikk jeg låne stativ så jeg får gått og pissa. puh. tok bare 5 timer.

så kommer det en mannlig hjelpepleier og spør på sitt gebrokne norsk om jeg vil ha noe å lese på. som jeg såklart gjerne vil. jeg vet alt nå akkurat anttall skruer de har brukt i taket der jeg lå.

Gjett hva karen kommer med. 2 blader om HEST. joda. spennende skal jeg si dere. utdypende artikler om hvordan strigle en hest. YES. perfekt lesestoff.

Etter ytterligere 2 timer kommer en grå mus av ei legedame og forteller meg at det IKKE er nødvendig med operasjon såfremt jeg ikke vil. WTF?????? :knob: :thumb så fint tenker jeg asshole her har jeg ligget i 7 timer. ikke spist på nesten et døgn for å få beskjed om at det går greit med bare gips ???? :hvaskjera

 

ga dama en bra dose av mine meninger og ba henne se til helvete å få meg ut derfra. jævla møkkete dritt opplegg. mildt sagt forbanna her jeg sitter.

 

men fikk såklart enda en krem beskjed. gipsen må sitte på i fire uker. ergo gips over 1 mai. hurra for å få bilen shiny.

 

jaja. måtte bare få ut litt steam her.

 

ha en fin påske fortsatt folkens.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye frem og tilbake på sjukehuset må jeg si. Hadde selv blitt irritert for mindre, så skjønner frustrasjonen din. Men fortsatt en arm i fungerende tilstand, pluss at du har vel noen hjelpsomme kamerater som kan gi en hjelpende hånd med bilen, så alt håp er vel ikke ute av den grunn. Uansett, god bedring videre, og håper du får gjort noe med bilen:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, den er kjiiip! Har selv vært med på å bli slengt rundt på sykehus, gikk 4 ganger på Legevakten en gang og fikk høre at det bare var ett slag og at det ville gå ned, før det femte gangen ble konstatert gule stafilykokker, og ble sendt rett opp på Ullevaal, venta 5 timer og inn på operasjonsbordet for å redde høyre arm...

 

Utrolig kjipt det med bilen og, at du kanskje ikke blir ferdig til fastsatt dato. Men, I guess that's life.. Dritten kommer når man minst vil ha den..

Lykke til og god bedring :)

 

 

Åh, forresten, du har en veldig fin Golf. Ser den blir tatt godt vare på! Som sagt, lykke til videre :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk alle sammen.

 

var ikke helt planlagt maniacoupe. får ta meg en tur nedom og hilse på. blir vel endel verksted besøk her og der nå. lite å finne på.

 

Får egentlig ikke lov å kjøre. men siden det bare er giringa det går ut over så overlever man.

 

skal nok få ordna hjelp til å få på sommerfelger og div andre ting. men på planen var det å bygge interiør de neste ukene. dette utgår jo nå. litt surt å måtte starte sesongen med gamle slitte dørtrekk og hull i setet :(

 

men. som man sier. kommer sterkere tilbake.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg! Må være dritirriterende å miste muligheten til å jobbe på bilen.

Jeg har opplevd å være ferdig preppa til storoperasjon...før det kom inn et akuttilfelle med hjerneblødnig, så jeg ble sendt hjem etter endel om og men. Når man har psyka seg opp til operasjon er det ikke det men vil oppleve...

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, selv om man har gips på armen kan man i hvertfall koseskru litt. begynte litt smått på det innvendige i rallyelyktene i dag.

 

Planen er som sagt å lakke alle ting inni lyktene som ikke reflekterer lys sort. Starta med ramma til prosjektorlinsa og div andre deler. er en plastramme rundt prosjektor som vil reflektere noe lys men veldig lite. ikke noe som er vesentlig for kjørelyset i hvertfall så denne blir lett tona i det minste. lar bare bildene prate for seg selv. bare mobilbilder, digicam er dødt.

 

Bilde030.jpg

 

Bilde031.jpg

 

Bilde032.jpg

 

Bilde033.jpg

 

Bilde034.jpg

 

Bilde035.jpg

 

Bilde036.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, selv om man har gips på armen kan man i hvertfall koseskru litt. begynte litt smått på det innvendige i rallyelyktene i dag.

 

Planen er som sagt å lakke alle ting inni lyktene som ikke reflekterer lys sort. Starta med ramma til prosjektorlinsa og div andre deler. er en plastramme rundt prosjektor som vil reflektere noe lys men veldig lite. ikke noe som er vesentlig for kjørelyset i hvertfall så denne blir lett tona i det minste. lar bare bildene prate for seg selv. bare mobilbilder, digicam er dødt.

 

 

Detta ser utrolig bra ut. Gleder meg til å se flere bilder av lyktene. Hvordan går det med armen?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta ser utrolig bra ut. Gleder meg til å se flere bilder av lyktene. Hvordan går det med armen?

 

 

Bilder og div kommer etter hvert. venter på å få tilbake reflektorer fra chroming, kan ta sin tid.

 

Nå har jeg og armen min tatt ferie, skal være hjemme på Hamar et par uker, var på etterkontroll på tirsdagen og hånda ser bra ut. så nå gjenstår "bare" 3 uker med gips. :(

 

Men regner med at jeg får hjelp av golf mafiaen til å ta en vårpuss snart og få på sommerfelga, skal bli deilig.

 

til da, god påske folkens

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver inn ett kjapt ot-spørsmål her siden jeg ikke synest det er verdt å starte en ny tråd for ett så lite spørsmål. Bakpå speedometerboksen min så er det en vakumslange, noen som vet hva denne er for? Er merket med: 191 907 346 H og VDO 201/8/1, men finner ingen info om disse nummerene på google. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår