Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Hoida, kanskje litt tilbake til topic :p

 

Har lekt meg litt som doktor i dag. opperert litt på rally lyktene. brukte vel ca 2 timer på denne biten her og kan ikke si jeg gleder meg til å ta neste :p lar bildene tale for seg selv for nå.

 

DSCN3588.sized.jpg

 

DSCN3589.sized.jpg

 

DSCN3590.sized.jpg

 

DSCN3591.sized.jpg

 

DSCN3593.sized.jpg

 

DSCN3595.sized.jpg

 

planer videre for lyktene blir holdt hemmelig en stund til.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

lite som skjer for tida.

 

Skal levere bilen til fiksing av bakluka + lakkering + lakkering av frontfanger og div andre ting.

 

Gått til innkjøp av en helt ny rallylykt. så får håpe jeg klarer å dele denne uten å ta glasset :p være litt mere forsiktig denne gangen.

 

Fant ut at jeg ikke har noe bruk for sommerlyktene mine nå.

 

Så, hvis noen er int i å få et sett frontlykter på sin golf som det finnes ytterst få av i Norge så er det bare å si ifra. (såvidt jeg vet er det bare 2 sett i Norge)

 

Lyktene er glassklare med sota reflektor og kryss. pris 900,-

 

lyktene til høyre nede på bildet. trykk på bildet for større

 

DSCN3415.sized.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk og lakkere den ripa som ble på bakplata da? når KaldBlod skulle putte rallyefronten i bilen på sandvika storsenter!!!?:D

 

 

Tror ikke det ble store ripa. skal se nærmere på det når vaskesvampen går over i løpet av uka. liggi på latsiden når det gjelder vask i det siste.

 

 

 

hva er det som er så spesielt med glassklare lykter med sota reflektor og svart kors?

 

 

fineste lyktene som er produsert til Golf. OG ingen som har de :p bortsett fra meg og KaldBlod atm.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det ble store ripa. skal se nærmere på det når vaskesvampen går over i løpet av uka. liggi på latsiden når det gjelder vask i det siste.

 

 

 

 

 

 

fineste lyktene som er produsert til Golf. OG ingen som har de :p bortsett fra meg og KaldBlod atm.

 

 

passe bra mørke mine og men... er vel korset som gjør det.. ettersom det ikke er skikkelig "sota" lixom!

 

 

men lyst på rallye lykter.. med xenon :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøffe lykter! bestilte slike på autospar jeg når de hadde slike, men så fikk jeg mail dagen etterpå om at de var trukket tilbake :rockets

 

 

sånt er surt. men, forhåpentligvis kommer det flere sjanser.

 

 

Kjøpte som sagt en ny rallylykt, (takk til GolfHFS btw) som ordna pakka for meg.

 

Fant ut at jeg ikke ville ta noen sjanser på demonteringa så dremelen ble finni fram. skal uansett modde de andre lyktehusene. og de trenger et par fester begge to. så da ble det delelykt av den nye :p kappa friskt og skal sikkert kappe mere.

 

Fant ut en ting derimot som jeg ikke likte helt. siden det har vært montert xenon kit i lyktene har reflektorene blitt herja litt med. så nå mangler jeg mest sannsynlig den ytterste biten av pæreholdern. håper dette lar seg ordne uten store problemer

 

et par kjappe bilder fra demonteringa.

 

DSCN3630.sized.jpg

 

DSCN3631.sized.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår