remster Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 sliter med å komme meg inn på riktig ftp server. så bilder går litt tregt for tiden. skal se om jeg får tatt noen av de siste justeringene i kveld :P skal vi nå sjå. det som har skjedd siden sist er at tårnstivern bak har ankommet. og blitt montert. ble veldig bra og fikk strammet beltene skikkelig. nesten for stramt faktisk. har ca 3 cm med belte å gå på når jeg sitter og kjører med jakke :P Ellers nærmer EU kontrollen seg med stormskritt. så jeg sjekker nå ut mere en før hva jeg må gjøre for å få på 4'er golf calipere bak. de er som kjent i alu og vil ikke få det standard rust problemet som man har på golf 2 caliperne. Er også på utkikk etter et sett med bærearmer foran så jeg får montert opp nye foringer og pussa litt på utseende foran der. har kjøpt inn et komplett sett med røde polyforinger så det burde sitte bra på etter hvert. planene forover blir hovedsakelig å få bilen eu godkjent i første omgang. men trimmingsplanene ligger veldig i tankene også. har avtalt med et par bekjente om å få låne verksted og hjelp til demontering / montering. må bare sjekke litt med priser og levering på sliping og porting av toppen før man kan sette igang. slenger i hvertfall ut bilde av et par koselige deler som annkom her i forrige uke. samtidig med bilde av foringene. EDIT: har ikke orka å resize da bildene bare blir liggende der temp. gammel server jeg ikke er sikker på. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hva kostet foringene? Hvor bestillte du? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by golfrider Hva kostet foringene? Hvor bestillte du? kjøpte de her, http://www.nordicautotech.com/catalog/ kosta 1001 kr med frakt norges pakke til meg. :D veldig fornøyd. selv om de var litt trege med å levere da lageret i sverige var tomt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Det kule er at Summit hadde samme settet på tilbud for en uke siden, til no sånt som $40. Kom på rundt 450kr inkl frakt. ;) Litt for sent ute GolfRider! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by SpeedWell Det kule er at Summit hadde samme settet på tilbud for en uke siden, til no sånt som $40. Kom på rundt 450kr inkl frakt. ;) Litt for sent ute GolfRider! billig det sverre. har ikke en 16v kr topp ferdig porta liggende til meg a? :P eller en som ikke er porta men jeg kan få og herje med. hehe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Driver ikke med sånne simple topper jeg. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by SpeedWell Driver ikke med sånne simple topper jeg. ;) eyy, frekk eller? *hive et par slitne ventiler etter* Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Det må helst være litt grovere dimensjoner skal det være no. Fant ut at jeg må matchporte S2 innsuget, kanalene i toppen er større... :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Får vi se en oppdatering fra Hooden mek snart eller Speedwel l? Både du og prosjekt rust har vel noe pågang?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Har alltid noe på gang, litt for mye egentlig. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hvor i all verden får man tak i sånn konsollfaen? Er vel ikke akkurat mange på høggern med sånn....? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 aaargh! Typisk min flaks å gå glipp av tilbud! Eneste tilbudene jeg kommer over er når jeg er ute med dama og hun finner noe hun har lyst på:rolleyes: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Er en på stokkstad nå (smalvoldveien) men den må fikses litt på..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 haha, nå har jeg også (endelig) fått modda baklyktene mine!:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by GTI-R haha, nå har jeg også (endelig) fått modda baklyktene mine!:D hehe, bra det. endelig på tide :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg