Rage Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Begynt å bruke veske Rolf? Haha :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 æhæhæhæh nei, er kjerringa sin :P EDIT: har endelig giddi å starte med resizinga av bilder. skal gå gjennom hele tråden etter hvert. men ting tar tid. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Kulde, det er ingen hindring for en golf eier :D hehehe Blir bare bedre og bedre detta :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Lurer på hvordan du får viskeren til å stoppe rett opp?. Er det der hvilemodusen på motorn er når du har modda om orginalmekanismen? Har bare igjen å sveise inn 10mm stykket så skal jeg montere på min, så kjekt å vite hvordan jg får den til "å stå rett opp" ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Når du dytter brytern opp og slipper så den faller ned igjen, så for motoren til vindusviskern nok strøm til å gå en runde. Antar du har fått til at den legger seg nede på førersida, isåfall skrur du av tenninga og løsner litt på vinduviskern, så drar du hele med vindusviskermotoren til den står rett opp. Da vil den stoppe der også. Men tror ikke biltilsynet er så glade for det, bare så du vet det når du skal eu-kontrollerene den. Andre verksteder kan være pirkete fordi du har modifisert bilen og sende deg til biltilsynet. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 er utrolig enkelt. så lenge du har fått viskern til å ta den banen du vil ha på ruta så er det bare å justere hvor du vil ha nullstillinga ved å løsne muttern på selve motoren. la ned viskern på siden på min i går og det tok meg ikke fem min engang. som sagt. utrolig enkelt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Kult. Da skal det testes. Takk for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 har sitti noen timer i det siste og surfa rundt etter ting man kan skaffe til bilen. Har bestillt meg div ting på Ebay og de to første har ankommet, her om dagen fikk jeg meg min egen drinkbrikke i plast med en tegning av en 2'er golf gti på. :D rett og slett koselig å ha noe så fint å sette øl'en på :p Har faktisk kjøpt noe til selve bilen og da :p Bestillt tårnstiver foran og bak, chrome dørlåser og chrome tårnskåler. Den fremre tårnstivern ankom meg i går etter 11 dagers reise gjennom tre stater i usa og noen dager i paris. tok et par bilder av den også. bare prøvemontert her. står litt usikker på beste måten å feste den på er. burde jeg sveise fast gjenger på demper tårnene ? eller gjenge opp hull i tårnet. veldig usikker når det gjelder dette, så forslag tas i mot med takk. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 så di bildene av ledningene du hadde lodda sammen..... dette er jalla...trist.. bruk skikkelig kabelsko! Det er en ordre! for det første, har ledningene lett for å knekke der du har loddet. og det kan oppstå kortslutning. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 dummeste jeg har hørt. loddinga holder bedre en noen råtne kabelsko. dessuten er det dårligere kontakt i en kabelsko + større sjanse for irring og til slutt ikke kontakt i hele tatt. hvis du lodder skikkelig blir det ikke noe problem at det knekker. aldri opplevd at en kabel som jeg har lodda har knekt. og jeg hadde 6 i elektrokobling på skolen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Hva skal man med isolasjon der i første omgang? Om du ser på baksiden av baklytene er det ingenting som isolerer de kretsene som er der fra før og lodding knekker ikke av risting med mindre du kjører ut fra lasteplanet fra fly (u get the picture), ergo er du er pirkete assman Bare tenk på hvor lei seg remster blir når du sier at du ikke liker loddinga hans, bohoo Jo, Remster, jeg har noen fete bremselys til deg, type langefingern hehe, fikk de av en råner back in the days:) 2 stk najse humørsmittere til de bak deg:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 jaja, keida. kjempe bra lodding remster :dude: men står likevell ved at isolasjon er en god ting. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by svaggen jaja, keida. kjempe bra lodding remster :dude: men står likevell ved at isolasjon er en god ting. lodding er best visst man kan det.....men står som sagt at isolasjon er en smart ting i tillegg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 hvis det er baklyktene og isolasjon dere tenker på der? hvis dere i hele tatt har sett på baklyktene til en orginal golf lykt så er det tre stk kontakter som står helt åpne der uansett. å slenge på litt teip eller lignende utenpå loddinga der blir for min del smør på flesk. jeg kan godt bære lykta i de ledningene jeg har lodda der. de sitter bedre en de orginale :P men, såklart jeg ser poenget til folk her anngående isolasjon. men så lenge det ikker er løse ledninger med lodding midt på. sånn som feks de i motorrommet til bremsene. så ser jeg liten vits til å slenge på isolasjon. er tross alt lodda på endefeste når det gjelder lyktene. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Legg ut litt bilder av div ting du har fått istad nå da remster :D Hva er forresten videre prioriteringer for deg nå? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.