remster Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 trekking / lakkering av dashen er noe som står på planen men hvilken av delene vet jeg ikke enda god helg ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 hehe..såpass Kult at du har den org golfball girkula enda. Har den liggende en plass men finner den ikke. God helg ja Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Fin veske du har kjøpt deg ;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 legg ut bilder av sånn den ser ut for øyeblikket da! hadde vært fett med en heftig sammenhengende bildeserie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 legg ut bilder av sånn den ser ut for øyeblikket da! hadde vært fett med en heftig sammenhengende bildeserie slik den står nå. enkelt å greit. tenkte lage en video av bilder men siden den ikke er ferdig på langt nær enda. så får det bli senere ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ser BRA ut dette Rolf! Du har en enorm "innsats-stå-på-vilje"...det skal du ha for!! :usa: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Synes det går sakte her altså rolfern... du som har luksusgarasje med varme og greier :boxers Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Synes det går sakte her altså rolfern... du som har luksusgarasje med varme og greier :boxers Det går kanskje litt sakte her når man tenker over det... Kanskje han koser seg med hans nye "veske" :respect Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 viljen er der. men begrensa hva jeg kan gjøre nedi en garasje som egentlig er et parkeringshus. alt for mye trafikk og all søl av olje/bremseveske/kjøleveske osv er fy fy. så da blir det til at man må pusle med det man får til ellers. har mye på planen og ting vil skje. men jeg må vente til jeg får ordna digifiz'en helt før jeg går videre med noe nå. dette kan ta sin tid desverre. begynte på litt trekking / støping på dashen. men merker fort at dette er noe jeg ikke har gjort før :p får se hvordan det blir etter hvert. akkurat nå heller det mot hellakkert dash. uansett TTT. EDIT: og anngående veske osv så er det bildet tatt for over 2 år siden. så den er nok x'en sin. har verken målere eller veske i bilen mere :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 viljen er der. men begrensa hva jeg kan gjøre nedi en garasje som egentlig er et parkeringshus. alt for mye trafikk og all søl av olje/bremseveske/kjøleveske osv er fy fy. så da blir det til at man må pusle med det man får til ellers. har mye på planen og ting vil skje. men jeg må vente til jeg får ordna digifiz'en helt før jeg går videre med noe nå. dette kan ta sin tid desverre. begynte på litt trekking / støping på dashen. men merker fort at dette er noe jeg ikke har gjort før :p får se hvordan det blir etter hvert. akkurat nå heller det mot hellakkert dash. uansett TTT. EDIT: og anngående veske osv så er det bildet tatt for over 2 år siden. så den er nok x'en sin. har verken målere eller veske i bilen mere :p Jeg bare skøyer litt med deg rolfern..... tror du jeg har fått byttet tenningslås eller noen andre deler på 16v`en enda da? nei... ting tar tid ja... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg ser frem til våren/sommeren Rolfy! :thumb Stå på! Husker jeg så bilen din for første gang på Hamar kolonne-treffet ifjor (06)! Sexytiiime..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Fått gjort noe mer, eller bare styrer du med jobb etc om dagen? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 jobb og mye annet som opptar timeplanen ja. men ting skjer. ikke stort men noe i hvertfall :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 ærlig talt ? hva har det der i tråden min å gjøre? fjern posten din er du snill. sleng det heller i en pm til meg. garantert noen som vil ha har du riktige lykter. men det der omhandler ikke noe om min bil. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Hvordan går det her da Rolf? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg