Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Xenon ombygginga = ferdig.

 

HPIM0638.sized.jpg

 

HPIM0639.sized.jpg

 

støpt opp innsiden til dashen for å få en festeplate til å montere skjermen på. men litt mangel på motivasjon for dagen gjør at man blir veldig lett sittende i sofaen. så får se hva man finner på i de nærmeste dagene. da er det i hvertfall en liten oppdatering ;)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ble jævlig tøft:)

Ser den lengter etter sommer og sol, og ikke minst en vask:P

 

gjør det gitt. men, ingen dynamo, ingen fordeler + sommerdekk gjør det ikke så lett å få vaska den i hvertfall. men, får igjen dynamoen min snarlig og vinterdekk skal man alltids få på hvis man vil. har bare ikke lyst til å kjøre ut på glatta med den nå. må uansett få ordna med speedo og dash før jeg skal på veien.

 

TTT.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyktejusteringene og alt fungerer som normalt såfremt man gjør det som jeg har forklart i tråden på vacn forumet.

 

har ikke limt noe som helst., borret hull i selve reflektoren og skrudde den sammen med ramma fra gamle reflektoren og linse delen. se tråden på vacn for mere info. LINK LINK LINK LINK LINK post nr 24 og 25 er mest relevant.

 

and again, rtfm

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

my condolences on the LCD.

 

Hææ?

 

 

Rolf, du har en ekstremt fet Golf. Det blir bare bedre og bedre for hver oppdatering! :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste ikke godt nok.... men åsen gjore du det med kobling til xenon pærene, tokk du det gjenom den stikker som sitter på lykkt eller på en annen måte?

 

fortsatt ikke lest godt nok :p men gir deg info her for det.

 

brukte orginale ledningene som sitter i lykta. xenonkittet er helt sinnsykt enkelt å montere.

 

legger ved 2 bilder (som forsåvidt ligger i tråden om ombygginga) men da får du se de her og.

 

HPIM0628.sized.jpg

 

HPIM0633.sized.jpg

 

har gjort litt andre ting med bilen i det siste men er ikke like ivrig på å oppdatere på bilforumet i forhold til vwaudi-club sine sider.

 

veeel, det som har skjedd er at jeg er ferdig med all plastsveising både på ramma til varmestyringa og til dvd skjermen.

Har også støpt opp under der skjermen skal sitte for å få bedre støtte og hold.

trekking / lakkering av dashen er noe som står på planen men hvilken av delene vet jeg ikke enda

 

bilder as follows.

 

HPIM0619.sized.jpg

 

HPIM0621.sized.jpg

 

HPIM0622.sized.jpg

 

og så etter et lite strøk med lakk. kommer nok ikke til å gjøre stort mere med denne før jeg har finni ut videre hvordan dashen skal utformes.

 

HPIM0623.sized.jpg

 

HPIM0624.sized.jpg

 

begynt å plastsveise ramma

 

HPIM0642.sized.jpg

 

HPIM0643.sized.jpg

 

for så å pusse ned. ble rimelig fornøyd med overgangen fra det orginale til ramma til skjermen. ble en fin bue som passer bra inn. ellers er det bare fyllt ut oppe og nede og helt på enden har jeg brukt orginale kanten for å få den samme avslutningen på plasten som er orginalt.

 

HPIM0645.sized.jpg

 

HPIM0646.sized.jpg

 

og såklart til slutt et bilde av både skjerm og varmejusteringa montert etter pussinga.

 

HPIM0644.sized.jpg

 

nå er det senga for denne karen. ny dag venter i morgen ;) god natt

 

 

EDIT: alt av plast skal sparkles og lakkes skikkelig. bare testspraya ramma til varmestyringa for nå. er bare pussa med 240 papir og sier seg selv at det er alt for grovt. men kjappeste måten å få vekk overflødig plast på. tar evigheter med 600 papir :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble bar det altså.... tror jeg kommer til og gjøre noe sånt selv.etter vært.. men den skjermen og vifta blir veldig bra...:D da kommer vel cd spilleren nede i konsolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hovedenheten, altså cd spillern blir plassert i midtkonsollen ja. hatt den der siden jeg monterte votex konsollen for lenge siden

 

bilde av konsollen:

 

midtkonsollenresize.jpg

 

dvd spiller og evt xbox/ps2/ noe sånt blir plassert andre steder. men med heftig ombygging av dashen blir nok dvd spillern plassert inni et eller anna sted som man kan komme lett til. skal se litt på løsninger når jeg får dashen inn i bilen og får målt litt klareringer mot torpedoveggen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår