Polo Classic Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 I dag ble det startet montering av bur. gikk inn med litt styr og ståk og med hjelp fra Kaldblod kom det inn til slutt. problemene oppsto først da man skulle sette på h-strut baren. ble for mye spenn i mellom buret når det sto inne i bilen. så det lot seg ikke gjøre. må få skrudd det fast i gulvet og bruke jekk eller jigg til å presse det ut så man får inn struttbaren. Neste problem ble at man ikke hadde borr :p så da blir det handle tur i morra for å få ordna det og forhåpentligvis fullført monteringa. Ikke noe problem, var bare bilen som prøvde å nekte deg å sette inn homseburet fatality Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Har hørt det går an å fikse monovisker selv også på et vis, noen som vet noe om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ja, det går fint ann å gjøre selv. Kommet noen lenger med buret, remster? Polo Classic: Hva er så ille med buret, egentlig? :rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Polo Classic: Hva er så ille med buret, egentlig? :rolleyes: 1. Alu 2. Polert 3. Halvbur 4. Like dyrt som mitt full-spec Wiechers Chromo4 stålbur, som veier omtrent det samme som alu Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Skjønner. Men så gjør nok remster det mest pga utseendet sitt skyld siden det er et halvbur, ikke at det skal være en fordel ved banebruk og eventuelle kræsj. Kan være enig i at det kunne vært penere om det ikke hadde vært polert. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 har selvbygd monovisker liggende. skal faktisk slenge på denne nå istede. jævla jom driten funker ikke. holdt ca 10 visk i regnet i dag så streika den. hurra meg rundt. slutt å whine om buret nå Frode. det funker for min del. har ingen planer som helst å take med bilen og det er bare for show. skulle jeg bygd en banebil så hadde jeg gått for helbur uten tvil. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 slutt å whine om buret nå Frode. det funker for min del. har ingen planer som helst å take med bilen og det er bare for show. skulle jeg bygd en banebil så hadde jeg gått for helbur uten tvil. Det jeg trodde ja:) Når er du ferdig med å montere buret? Halvbur ser utrolig bra ut mener nå jeg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Det kjørebildet på forrige side ble ny bakgrunn ja! utrolig grom kjerre du har rolf! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Det kjørebildet på forrige side ble ny bakgrunn ja! utrolig grom kjerre du har rolf! hyggelig å høre :D fornøyd med det bilde selv nå er buret montert ;) gikk overraskende lett. men måtte ty til jigg for å få på plass H-strutbaren så stivt nok er det. lar bildene tale for seg selv nå. dårlig kvalitet fra mobilen. men det får holde for nå. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 looking good :thumb Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 And feeling good to ;) Har hatt en liten skrikelyd foran på burgen de siste dagene. hadde den i lufta i går uten å kunne finne noe som antyda at lyden kunne komme derfra. i dag ble lyden bytta ut med en djup skrapelyd og bremsene foran på passasjer sida hang godt på. Fikk dratt meg opp i værste og fant fort ut at hjullageret var helt gåent. Viste seg at navet er helt ute og kjører halve banen på navet har ikke vært i kontakt med lageret i hele tatt ser det ut til., så nå må jeg få tak i nytt nav. hadde et nytt lager liggende på værste så det ble montert. men vil ikke holde lenge sånn navet er nå. tok et par tre bilder. men dårlig oppløsning på mobilen når jeg må sende via mms. Lageret skal vel ikke se sånn ut? : rolleyes ytterste delen av lageret var helt knust. her ser man forskjellen på navet. ene delen var en 1mm mindre i diameter. bra med slingring. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 hatt akkurat samme problem sjøl! :) selve navet kan du ta fra hvilkensom helst golf i grunn! :) ene navet mitt måtte jeg bytte jeg og.. var litt over 1 mm mindre enn det det skulle være Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 ser bra ut med buret! gleder meg til å se videre updates:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2006 hatt akkurat samme problem sjøl! :) selve navet kan du ta fra hvilkensom helst golf i grunn! :) ene navet mitt måtte jeg bytte jeg og.. var litt over 1 mm mindre enn det det skulle være Men noen Nav har abs,,, andre ikke ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hvordan går det her da? Har du en Rallye reflektor for nærlys å selge meg? Evt veit hvor jeg kan få tak i? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg