Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Skal prøve og legge noen bilder ut seinere i kveld,Jeg og jimmy skal prøve og bestille vems fra england...Skal opp til lasses i kveld og hente 960 bunnpanne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Har finne den siden R-242tic,men det var så jævlig mye rart og stille på ang hjærnen.(men takk uansett.)Da har jeg akkurat henta 960 bunnpanne,Takk til ralf2:win Skal legge ut noen bilder fra arbeidet på toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Har igrunn et med ny intercooler oxo:=) [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Noen som kan hjelpe meg ang sprutet tru???Hva skal jeg stille på ang hjernen??Og hva i Helvete er "flyback"? Her er linken: VEMS Shop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Noen som kan hjelpe meg ang sprutet tru???Hva skal jeg stille på ang hjernen??Og hva i Helvete er "flyback"? Her er linken: VEMS Shop Var inne å sjekka på Haltech'n min, og der er det ikke noe som heter flyback. Er ikke noe bilde av det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Det er ikke bilde heller...Må finne ut noe fakta ang 960 coil oxo,om de trenger/bruker 5v eller noe sånt...!?:bok: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Har du kjøpt coiler? De jeg kjøpte kan jeg ikke bruke da de har 2 stikk, på Haltech koblingene er det 4 stikk. For håpe at de 5 jeg hadde fra før er i orden. Selges for det samme som jeg ga for de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Da var datasprut bestillit:) og jakten på COP,fortsetter:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Hvilket sprut ble det? Autronic? Haltech? MS? :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Vems etter hva jeg har forstått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Det stemmer ruzlebiff....blei vems,blir morro og se hvordan det ser ut når det kommer:)slenger ut noen bilder da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Da var datasprut bestillit:) og jakten på COP,fortsetter:( Kunne ikke bruke 960 coilene? De har noen på summit men har ikke sjekka de så nøye. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Nei,de har to stikk og trenger fire,så jeg går for noen nyere V70 cop:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Flyback er for å gi bedre kontroll på dysene, det begrenser "støt" som slår tilbake. Hva slags primary trigger valgte du? Jeg plagdes sterkt med original VR giver på B230 motorn, kanskje fordi det ikke fantes særlig mye info men, ble hall på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg