Gå til innhold

Føre minibuss uten minibussførerkort?

Ranger emnet


Kjølen

Anbefalte innlegg

Hehe... Det er også en mulighet :) Hvor skal du hen a?

 

Kirkenes :) Jeg blir en av de 400-500 nordmennene som skal stå i mot å trykke russerne tilbake når de prøver å angripe... eller noe =/

92' Audi 80 2.0E

78' Audi 80 GLS

Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirkenes :) Jeg blir en av de 400-500 nordmennene som skal stå i mot å trykke russerne tilbake når de prøver å angripe... eller noe =/

 

Hehe... Ja, men GSV er ikke det verste stedet man kan være. Litt småkjølig i vintermånedene, men ellers er det jo sikkert knall.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, Kjølen. Nå får du gi deg. Alle vet at du kjører Geländewagen uansett, og i dine hjemområder er det ikke noe politi som kan stoppe deg uansett. Jeg har en scooter, typen sliten Hyousung 50cc stående i garasjen du kan låne, dersom du tar deg tid til å fikse frontlys, bremselys, blinklys, eksosanlegg, gasswire og et ukjent antall fler problemer. Interessert? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, Kjølen. Nå får du gi deg. Alle vet at du kjører Geländewagen uansett, og i dine hjemområder er det ikke noe politi som kan stoppe deg uansett.

 

Tja... Re er jo ikke sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå stort, så med mindre han bare skal kjøre rundt huset sitt, må han jo før eller siden havne på en trafikkert vei - og da er muligheten for at onkel politi er der merkelig nok veldig stor. Murphys lov og så videre :) Ikke så veldig kult å kræsje med en minibuss man ikke har lappen på heller...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår