boldor Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Rekker du å fyre før jul? Eller venter du til etter jul for å ikke skremme nissen? Husk å ta video av første fyring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Boldor mitt mest trofaste fan:D Planen er å fyre før jul ja. Men går jo aldri slik man planlegger da:P Venter på rotor til fordeler og bolt til kamdrev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Da planlegger du å ikke guffe opp før jul :D Blir übernaijse nå! Hvor mye er brukt på den så langt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 (endret) Ikke planlegge å guffe opp? (EDIT; tok den nå:P ) Kan hende jeg får start i jula. Men tør ikke å kjøre så mye før jeg har fått tak i div målere og brednbåndslambda. Akkurat hvor mye jeg har brukt prøver jeg å ikke tenkte på:P Endret Desember 14, 2009 av bpengan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Hei, som jeg har sagt før er en kul tråd du har her. Har fått med din tråd i hele høst selv om jeg har pusset opp halvparten av en tomannsbolig. Når har jeg egen garasje, så kanskje det kommer et prosjekt dit engang. Men nå er jeg mektig sliten og lei av å holde på med alt som er gammelt og ikke vil sammarbeide. Har ordna meg en gammel scooter som ikke går, får se om ikke jeg starter der og fikser opp den først. Ellers blir det fort mye gammalt ræl som står, i Oslo er folk litt prippene på sånt. Men stå på dette blir bra, gleder meg til å høre brummingen til bilen din. Du burde også få med ditt stolte glis når det skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 God jul!:D Driver å prøve på å starte motor for tiden. Har fått bensintrykk, men sliter med null gnist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Kan det være dåleg kontakt ein plass, sidan motoren ikkje vil starte? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2009 Det kan være alt mulig rart. Leningsnett er i orden. Men om det er kobla riktig vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Fått start? :) Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbracing Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei du, nå har jeg som mange andre her lest hele tråden... Jeg vil si at du har et pågangsmot som mange av oss mangler... fortsett med bilder å updates =) Stå på..! Mvh Tony. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hva skjer, vi venter i spenning. Har du fått noen problemer som du ikke viste om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hei hopp! Nei har ikke fått start nei. Var noe feil med elnett. Så sendte det til en audientusiast som fikk lest av koder. det har nå blitt fiksa og skal være på vei tilbake til meg. ellers har det ikke skjedd så mye. Har jo vært sykt kaldt i det siste. Det som skjer nå fremover er finporting av innsug. Sveise resten av eksos. småting med veivhusventilasjon. Og kobling av elnett igjen. Fiksa også anlegsplate til innsugtempføler på innsug. samt fester til fuelrail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Blir gudd dette her nå :) Skillz på sveisingen!! Mig/Mag apparat? eller tig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 skills å skills:P Går bare i tig når det gjelder fabrikasjon:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjemek Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Bra prosjekt dette her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg