bpengan Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Og problemene fortsetter. Men fikk hvertfall kambukkene på riktig plass. Om kammene roterer nå får jeg ikke vite før jeg har nytt kamhjul. Hurra! Måtte flytte catchtank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2009 Pakke, weee! Litt dumt. Er 3" inn på filteret. Jeg har 4". HMM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Blir syykt fett dette her. Likte prosjektet ditt fra side 1. At folk slenger dritt er unødvendig når du i tillegg fremhever at du ikke kan skru noe særlig og lærer etterhvert. Kanskje du er litt som meg? Litt skeptisk i begynnelsen, redd for å ødelegge, men så går det egentlig helt bra når du først hiver deg ut i det :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Blir syykt fett dette her. Likte prosjektet ditt fra side 1.At folk slenger dritt er unødvendig når du i tillegg fremhever at du ikke kan skru noe særlig og lærer etterhvert. Kanskje du er litt som meg? Litt skeptisk i begynnelsen, redd for å ødelegge, men så går det egentlig helt bra når du først hiver deg ut i det :thumb Takker:) Hehe, var kanskje sånn i starten. Nå er det mer slik at jeg gjør det. Og går ting istykker så kjøper jeg nytt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Hehe. Men er blitt konge nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Da har jeg begynt å helsveise downpipe. For de som er litt interessert i sveising etc så kan jeg fortelle at; Rørene jeg bruker er 84mm Ø og 2mm tykk. Stålet er 316. Sveiser med bakgass så at det skal bli minst mulig motstand for eksosen. Den blir så syrevaska og linda inn i eksosbandasje. Kommer noen bilder mest sansynlig i morgen. Bensinfilter, kamdrev er sendt. Bolter har jeg fått. Så ser ut til at jeg kan få gjort mye til helga om uflaksen min ikke fortsetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Tenker det tok lang tid å lese gjenom absolutt alt:P I dag har jeg laga meg en sånn adaptersak som jeg skal sette bensintrykkmåleren i. Mangler å borre og gjenge opp 1/8". Ble ganske søt sjø:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 (endret) Har følgt med litt her etter eg kom over tråden ein lørdagaskveld, og det ser gromt ut. Kor mykje motoreffekt har du planer om? Spoiler? Dempertårnstag? Du bør lakke biler svart viss du ikkje har lakkert endå. Endret Desember 2, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 Har følgt med litt her etter eg kom over tråden ein lørdagaskveld, og det ser gromt ut.Kor mykje motoreffekt har du planer om? Spoiler? Dempertårnstag? Du bør lakke biler svart viss du ikkje har lakkert endå. Skal ha en kjempestor spoiler ja;) Har ingen planer om motoreffekt. Det blir hva det blir. om det er plass så lager jeg meg sikkert dempertårnstag. Jeg har mala bilen svart jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 (endret) Greetings from Tynset! Innimellom all fyring i min gode gamle jøtul 602 har jeg faktisk lest hele tråden din i dag. Må si jeg er megaimponert over fremgang og ikke minst humor! Endret Desember 5, 2009 av Nytern Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Jula kom litt tidlig :D :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Også er Downpipe sveisa. Henta meg 2.4mm tråd. Ante fred og ingen fare. ALUTRÅD. DOH! Hvem har lagt fra seg alutråd i syrefasttråd"dunken" Blæææ. Men det smelta bra og la seg i fuga. Så, sjekekro m det er tett først:P Skal vel ut å skru etterpå. Kommer nok bilder fortløpende da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Fått gjort no småting i kveld; Fikk sveisa til så oljeinn på turbo passer. Downpipe. Rør fra WG er litt kort og ikke tilpassa enda. Fikk det litt travelt på slutten:P Også den der søte tingen jeg lagde for å sette bensintrykkmålern på. HVordan kile er det til denne? Så morsom ut sort of. Bensinslanger begynner å bli klart. Trenger 2 stk AN6 til 8mmrør. Så er det bænkers. Mangler fortsatt å sveise fester til fuelrail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Sykt fett! :) Eneste jeg kan si :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindquister Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 (endret) Har lest nesten alt nå, på tide å skrive noe kanskje : D Siden du ikke har brydd deg så mye om utsenede. hva har du tenkt til å bruke bilen til? Endret Desember 5, 2009 av lindquister Siter " This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg