bpengan Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 Yeeeei. Siden jeg var full og fæl i går så kan man vel bruke lørdagskvelden på å skru. Starte med å bytte fjær til wastegate. Du lurer kanskje på hvor den fjæra som sto i er? Jo, den spratt og traff meg nesten i snyteskaftet. Mest sansynlig har den en egen bane rundt jorda akkurat nå. Sveisa på et øre på catchtanken og fikk plassert den et sted den ikke er i veien: Fant også ut at jeg må få tak i en han-han kobling og en an6 kobling til for at bensinslangene eskal ligge fint OG riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V-230f Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 He he, forsiktig med fjørene. Andre har nevnt det før men må si at du har gått fra liten og ingen respekt til total beundrelse med dette prosjektet ditt. Helt utrolig arbeid du har gjort, spesielt med motor. Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 He he, forsiktig med fjørene. Andre har nevnt det før men må si at du har gått fra liten og ingen respekt til total beundrelse med dette prosjektet ditt. Helt utrolig arbeid du har gjort, spesielt med motor. Stå på! Jeg var jo helt fersk. Skrev jo at det er et prosjekt som jeg kom til å lære på. Så var endel som var veldig slem syns jeg. Men får mye skryt nå da. Kan aldri få nok skryt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Innsuget er nå ferdig sveisa. Mangler kun feste til gasswirestrømpa og plate med uttak til vakumslanger. Jeg er ikke fornøyd med innsuget. Men jeg har ikke penger til å lage et nytt så det får vi ta neste gang. Innsiden ble egentlig veldig bra. Fikk slipa ned og gått over med en fin rondell med slipepapir på. Ble skikkelig smoooth. Om noen vil ha mer detaljerte bilder så si ifra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Mer detaljerte bilder takk :D Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Helg! Hva gjør man når man ikke har noen venner? Jo man skrur audi. Montert clutch. Original dow. Innsuget er nå ferdig. Mangler kun litt finpuss på portinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Dette ser bedre og bedre ut=) Begynner det å nærme seg oppstart eller? Følger med :thumb Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Oppstarten er rett rundt hjørnet. Hadde planlagt oppstart i helga her, men støter stadig på småproblemer som tar litt tid å tilpasse å fikse. Mangler bare litt småmontering og å koble elnettet, men nå sitter jeg og driter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Sliter med toppen. stramma alle kambukkene litt om litt. da gikk de rundt. Stramma de enda mer. Kjentes jævlig rart ut. Hadde satt momentnøkkelen på 15nm. KNEKK. HURRA! Og nå vil den heller kammene rotere som de skal. Sitter bom fast virker det som. Må være noe muffins med momentnøkkelen. Så må vel bestille arpbolter til kambukkene. Er alltid noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Det er ikke at du bruker for stor type momentnøkkel? selv om den tar så lite som 15nm betyr det ikke at det går... Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Det er ikke at du bruker for stor type momentnøkkel? selv om den tar så lite som 15nm betyr det ikke at det går... Stemmer nok bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Hva er det jeg gjør feil? Løsna alle mutterne til kambukkene helt. Stramma så litt og litt mens og tok pauser for å sjekke at kammene roterte. Kambukkene skal vel ligge til flata på selve toppen? Rør til eksos: Donwpipe er påbegynt. Gikk seff tom for strøm. Og brente meg no jææævlig. Passer akkurat såvidt med litt vold. Virker som om bilen ikke vil på veien igjen. Begynner å bli lei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Sliter du med at kammene ikke vil rundt? Jeg sleit med det samme på en AAN-motor.. Var de bukkene uten tall som var snudd feil, syns jeg å huske.. :| Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Har blitt fortalt at kambukkene mine er feil montert. Så får prøve å snu de og prøve igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.