NilsenRacing Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 har fulgt me på dette siden det var bare ett par sider, og de innponerer meg veldig, med tanke på den biltema sveisengen og det som du sveise nå. det hjelper selv på pågangsmote å se andre i aksjon:) liker dette prosjekte veldig godt. de første jeg tenkte når jeg såg dette første gang var bare LOL og nå har jeg stor respekt for deg og det du gjør:) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Da har jeg fått laga foringer. Takk til Odd for dreing:) Har også fått tak i aluplater. Så nå blir det konstruksjon av innsug. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Ser nice ut! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 montering: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Begynt på innsug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Ser veldig bra ut!:) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Konge rått! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Støtte på no problemer. Innsuget er for stort og jeg må sveise om vannrailen siden den når i innsuget. Men null problem. Nå skal det drikkes så får ta resten i morgen!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 To spørsmål: Havner ikke utblåsen på turboen i en veldig snodig vinkel mtp rammevange og alt annet som er rundt der? Og erstatter du alle foringer med aluminium? Ellers ser det ut som en bra jobb med både sveising og fabrikkering :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 To spørsmål:Havner ikke utblåsen på turboen i en veldig snodig vinkel mtp rammevange og alt annet som er rundt der? Og erstatter du alle foringer med aluminium? Ellers ser det ut som en bra jobb med både sveising og fabrikkering :D Neida, det går bra utblåsen. Alt er planlagt:) Nei, har ikke erstatta absolutt alle foringer med alu. Noen originale står i enda. Takk:) Får mer mot når man ser at det går fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Blir nice det er. blir kult når du får startet den opp da... ho ho ho gleder meg alt :-P Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 To spørsmål:Havner ikke utblåsen på turboen i en veldig snodig vinkel mtp rammevange og alt annet som er rundt der? Og erstatter du alle foringer med aluminium? Ellers ser det ut som en bra jobb med både sveising og fabrikkering :D Er jo bare å snu kompressoruhuset på turboen da.. 6 små bolter så snur du det dit du vil.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Kult, du står på. Er kjempe bra å følge tråden din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Takk for gode ord. Boldor skal få en bolle his jeg treffer deg. Siden du følger med så bra:) Gjort litt mer med innsuget: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg