bpengan Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Takk:D Fikk utrolig mye mer lyst til å jobbe nå når jeg leste innlegget ditt:) Har kjøpt meg rørtråd nå. Men det passa såklart ikke på sveiseaperatet. Finner vel ut en lur løsning der. Ellers er det lite jeg kan gjøre før neste lønning eller til jeg får plata som er bestilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Den andre bilen jeg hadde, var en 1988 Audi 90. Den sto vel mer på bukker i garasjen enn den gikk etter veien. Men det ble da bil av den også til slutt :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Har nå med et møte med meg selv fått opparbeidet en plan. Skal få den på veien før vintern. Overlegen bmw som vinterbil. -Planen er å gjøre så motor fungerer og starter hver gang. -Bytte foring/pakning til diff og skifte olje -oljeskift all over -All rust skal bort -Varmeapperat skal bli i orden. -Nye stoler skal inn. Det er vel planen så langt. Men man vet egentlig aldri med meg. Kan plutselig bli noe annet og:P Ha en fin Lørdagskveld og drikk med måte. Chirs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 -Varmeapperat skal bli i orden. Hvordan tenkte du å løse dette, hvis du skal hive ut alle luftføringer, samt har tetta igjen alle dyser? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Jeg liker ikke disse bilene egentlig, men de fleste går jo bra/har godt potensiale.. Det at du bruker en 200 til hobby- og læreprosjekt synes jeg er bare genialt.. jeg synes ikke du har ødelagt den og synes det du faktisk har gjort er bra, i hvertfall innvendig og med rusten, tatt i betraktning alder og kunnskap! Voldsomt mange "bortskjemte" lesere her virker det som... de skulle vell kanskje prøvd å gjort noe lignende selv.. honnør til deg som gidder og har vilje, jeg har lest hele innlegget i dag, og kommer til å følge med ;) stå på =) Vil ikke kalle meg bortskjemt.. HAdde du sett og lest hva jeg har stående av en 200 så hadde du trukket tilbake det du sa ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Hvordan tenkte du å løse dette, hvis du skal hive ut alle luftføringer, samt har tetta igjen alle dyser? De er ikke tetta igjen.Er bare glasfiberplater som er lagt i hølet. har alt liggende:) Er bare å hive alt inn igjen. Blir bare de på siden da. har jo instrumenter i midten. har i dag starta med å pusse bilen.Og spakle på mangel av noe annet å gjøre. Men er jævlig arti å spakle:P Skal få hivd innpå litt bilder i morgen. Hvis det er interesser for det. Tror du Mikkel har mange år ærfaring med 200. Sikkert lært en del med å skru selv og? Jeg vet at jeg ikke har så mye ærfaring og kunnskap bak meg. Men et sted må man jo begynne. Gjør jo dette bare for moro skyld. Og er veldig arti når man lykkes med noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 En liten ide eller pekepin på hvordan jeg tenker på at den skal bli nå. takk til Boms for PS:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleCh Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Vil ikke kalle meg bortskjemt.. HAdde du sett og lest hva jeg har stående av en 200 så hadde du trukket tilbake det du sa ;) trekke tilbake? jeg likte BP sin tråd bedre en din, mange bedre bilder og forklaringer av selve arbeidet en det du har.. du har lagt mer penger i den, fått mer hk ut av den og mer problemer.. men jeg synes fortsatt 200 i utgangspunktet ikke er noe fin.. Siter Mercedes C240 Sport '98 -Mercedes Benz V6 Power MERCE TIL SALGS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 trekke tilbake? jeg likte BP sin tråd bedre en din, mange bedre bilder og forklaringer av selve arbeidet en det du har.. du har lagt mer penger i den, fått mer hk ut av den og mer problemer.. men jeg synes fortsatt 200 i utgangspunktet ikke er noe fin.. Jeg har laget meg problemer.. Stresset en gammel motor og var full klar over at jeg ville rase hele dritten... Nå bygger jeg alt opp på nytt og problemer vil det altid være på bil.. HAdde aldri noe spesielt problemer med min, men nå skal jeg ha alt til å funke som orginalt og ikke bøttestoler og leikebil;) BP, du må ha soting på rutene forran også ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bomsen Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Jeg har laget meg problemer.. Stresset en gammel motor og var full klar over at jeg ville rase hele dritten... Nå bygger jeg alt opp på nytt og problemer vil det altid være på bil.. HAdde aldri noe spesielt problemer med min, men nå skal jeg ha alt til å funke som orginalt og ikke bøttestoler og leikebil;) BP, du må ha soting på rutene forran også ;) Alle rutene er tonet litt :) Det kan du se på originalen her: Siter -Audi 200 10v TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Vet ikke om du var sarkastisk når du skrev at jeg må ha soting foran og. Men tror ikke jeg kommer til å sote noe i heletatt egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Litt av hva jeg bedriver tiden min med nå. Her var det en del rust jeg har fått fjerna. Har påbegynt å spakle litt. Skal også sveise igjen antennehullet. Spakler kanalen. er igjen en del jobb før jeg blir fornøyd. oi, litt rent:O Spakler bulker. Ser veldig bra ut egentlig. Har gjort klart til bredding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ser bra ut dette da :) Litt arbeid, men det fikser du jo! Stå på! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Ser bra ut dette da :)Litt arbeid, men det fikser du jo! Stå på! :D Vi får se:) Ikkeno er sikkert egentlig:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Woho=) Det går jo unna! Synes planen din virker veldig fornuftig=) Er ikke sikkert det er umulig for deg å bygge 20v i steden for 10v heller senere? Bilen er jo såpass ribba nå at det er jo ikke akkurat vanskelig gå komme til elektrisk osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg