Aleksander Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 brom....brom.... øøøøøøøøøøøøøøørn....pyssssj øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørnnnn...pyssssj :D Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 brom....brom....øøøøøøøøøøøøøøørn....pyssssj øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørnnnn...pyssssj :D Ikke spam tråden min da:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Har fått sveisa og tilpassa litt i dag og. Er inne for PIZZA!!!! Sjekk it ut: Har snart alle 4 vinterhjulene i hus snart og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 jeg og vil ha bredere skjermer=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Har fått gjort litt i dag og. Var først på bilteman og kjøpte masse brus og snacks. Grenrør SKAL også påbegynnes i løpet av denne uka. Eksosbandasje er bestilt:) Garasjen:) Breddinga på døra: Stakkars:( Plassering av Dumpventil: Kjærs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 De dørene dine blir tøffe:P spesielle, men tøffe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Breddinga ser bra ut den. Gleder meg spesielt til å se den ferdige breddinga på dørene Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHL Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Updates!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Ah, jeg begynner å bli lei:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 C'mon, dette blir bra dette! =) Vil se denne ferdig, så skaff deg motivasjon og bli ferdig =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hehe. Det kommer motivasjon:) Er bare så jævlig boring å stå å pusse. Så om noen i Trondheimsomeråde vil hjelpe så ja takk:P Fikk to nye felger i dag. Blir fine vinterhjul av de. Alle blir hvite. Men jeg mangler navkoppene til to av felgene:( Hvis noen har så rop ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Tulljinga! Har fått gjort bittelittelitt i dag. Skaffa entertainment: Fryktelig kjekt å ha:) Tok med så jeg får litt hjemmenfra varmluft på rutene så de ikke dugger: sparkla litt mer. Skal ikke være så jævlig nøye tror jeg. Viktigste er å få den lakkert asap. Kutta fangeren og lista på siden. Ble SKIKKELIG bra:D Byggherrene: Det er fyfy å kommentere håret på de to kjekke karene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Kommer innom for inspeksjon en dag! Hva har du funnet ut om lakk? Har du funnet farge? Han til venstre var kjekkas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 den blir svart. Egentlig noe som er vannvittig kjedelig:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Har pussa litt i dag. Ikke så mye å ta bilder av egentlig. Men:! Benytta også anledningen til å fikse rusteksosen på bmw`n min. Har også film and shit. Men jau Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg