eirikoo Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Bortsett fra hvis man har sekvensiell eske muligens... Jepp. Men da innbiller jeg meg at man ikke handler inn en slik kule heller. Indikator når man har sekvensiell kasse er vel nesten et must. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 jeg har lenge planlagt å lage en slik selv, men da skal jeg ikke ha displayet der som på bildet. jeg har en 200sx s13 og jeg tenkte å ha displayet (bestående av bare et 7-segmentsdisplay)rett ved siden av der man stiller på temperatur og vifter inni coupeen. jeg vil ha det fordi det av og til kan være greit i noen sammenhenger ved for eksempel forbikjøring eller banekjøring der ting skjer veldig fort, når dama skal kjøre bilen slik at jeg kan kjefte når hun kjører i feil gir:P og pga gadgetfaktoren:) nå går jeg på data/elektronikk og har fått med meg en ganske ivrig lærer og kanskje en hel klasse som vil være med å hjelpe:) håper det blir bra, til en pris på maksimalt 30,- hehe:) Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 har du det så travelt har du da vel ikke tid til å se ned på den blodharrye gearkula! herregud her snakker vi at bilfeelingen er på topp...uff Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Hehe Dette må da vel være den mest fjåmete "styling" dritten jeg har sett til nå... Att man har display med gearvisning på dashbordet på en bil med sequensiell kasse er selvfølgelig helt forståelig, men på en bil med h-gearing.... Og, har du så lite peiling på bilkjøring så du må se ned på stanga for å se hva slags gear du skal benytte deg av ved en forbikjøring, bør du vel heller konsentrere deg om å ligge bak.. ;-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Eneste sammenheng jeg kan se verdien av noe sånt, må være hvis man har sekvensiell kasse, som nevnt, og på motorsykler. Der er det faktisk nokså praktisk, lurer på hvor mange ganger jeg har lett etter 7. giret! Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Bare jeg som lurer på hvordan denne innretningen faktisk fungerer? Den kan da umulig være universal, da alle bilmerker har forskjellige oppbygginger på kassene sine.. Hvor henter man signalet fra? Mulig på nyere bile at det er er elektrisk giver som kan gi et slikt signal, men det er det ihvertfall ikke på de bilene jeg har hatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har en viss følelse det sitter noe gyro-baserte greier oppi kula som "kjenner" når du skifter, også må du nok antakeligvis programmere den først... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg