Gå til innhold

noen her som går grunnkurs mekken(tip)?

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

denne idiot klossen er enda ja, blitt ferdig for leeeeeenge sia, holder på med no sånn hammer dritt nå.

 

På "Sponverkstedet" ja? Konus dreiing? :P

 

Gikk Mekken i Fjor... Fint År!

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke noe "idiotkloss" bygger bilcross bil og slikt vi. på starten av året spurte lærerne hva vi hadde tenkt oss neste år. så hadde vi en måned med helt basic, sveising, gjenging, dreiing, fresing. så fikk vi en uke utplassering også spurte de oss igjen hva vi ville gjøre neste år. lærerne fant da ut at det var stor interesse for bil og kjøpe inn en 240 og en sierra IS som vi bygger bilcross biler av. de to i klassen som er litt sære som nekta å være med å skru bil spurte ene læreren vår om de ikke fikk skru moped. så de fikk i oppgave å presse så mye effekt de kunne ut av en moped motor.

 

må bare legge til at vi har VELDIG kule lærere som virkelig vil elevene sine alt vel og brenner for faget. dette er enormt viktig for trivselen! og for all del gi oss oppgaver som gir mening og en belønning til slutt. som når vi er ferdige med de to bilene skal vi dra på lånke og prøve dem. det er langt fram i tid, vertfall med denne farta men det gir motivasjon og oppgaven får mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpe min, tror den ligger her en plass ^^

 

huff, den er det aaaalt for mange som har driti seg ut på nå.hehe

 

skrive av andre sine hefter å sånn, litt ferska når man kommer til tverrfaglig prøve og bare driiter på leggen

 

gjort alt selv jeg, og det er det som man får karakterer av, ikke at dem er så jævlig bra men.. 2-3 holder for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke noe "idiotkloss" bygger bilcross bil og slikt vi. på starten av året spurte lærerne hva vi hadde tenkt oss neste år. så hadde vi en måned med helt basic, sveising, gjenging, dreiing, fresing. så fikk vi en uke utplassering også spurte de oss igjen hva vi ville gjøre neste år. lærerne fant da ut at det var stor interesse for bil og kjøpe inn en 240 og en sierra IS som vi bygger bilcross biler av. de to i klassen som er litt sære som nekta å være med å skru bil spurte ene læreren vår om de ikke fikk skru moped. så de fikk i oppgave å presse så mye effekt de kunne ut av en moped motor.

 

må bare legge til at vi har VELDIG kule lærere som virkelig vil elevene sine alt vel og brenner for faget. dette er enormt viktig for trivselen! og for all del gi oss oppgaver som gir mening og en belønning til slutt. som når vi er ferdige med de to bilene skal vi dra på lånke og prøve dem. det er langt fram i tid, vertfall med denne farta men det gir motivasjon og oppgaven får mening!

Aglo nisse du ja ;) sierran var jeg med å laga :D:D morsomste lærerne er Harald å Svein, torgeir virker litt sær, Edvin er bare surrette og Ronny er en HESTKUK! jeg sa det i tryne på ronny i fjor ;)

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald er gått over på drift og svein har vi bare i noen få fag desverre for makan til kul kar har jeg ALDRI vært borti! edvin er litt surrete å fjern ja men han er veldig flink og hjelpsom om du bare får han til å fokusere. ronny har jeg ikke hatt noe med men syns han virker grei. skal ikke dømme noen på forhånd, utenom torgeir. skjønner ikke en DRITT av hva han sier :P

 

glemte bare å si at aglo rules! edvin sa forresten at de skulle vurdere å kjøpe inn enda en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:P Harald er dritgrei! svein er dritrå!! han kan fortelle deg så mye dritt så du ligger å vrir deg på bakken av latter :P Edvin kan endel, har du hørt han rope "VÆRNEBRILLJA!" før?:P ronny er en hestkuk! uansett hvordan du vrir å vender på det:P føll med på øyenbryna til Torgeir når han blir engasjert og snakker:P har du forresten en rødhåra kar i klassen over deg? aka Stian?:P

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tip er da ikke så gøy:P ikke til oss i hvertfall, blir ensformig, og ikke noe serlig utfordring i oppgavene. den idiotklossen har vi også, og hammer med nylon og messing.

i den siste tia har jeg og 2 andre pussa opp atv'n til en i klassa, slik kina møkk. venter på bakaksling nå, tatt 4 uker for å få den snart vel.

angrer litt på at jeg ikke tok elektro. men, men.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:P Harald er dritgrei! svein er dritrå!! han kan fortelle deg så mye dritt så du ligger å vrir deg på bakken av latter :P Edvin kan endel, har du hørt han rope "VÆRNEBRILLJA!" før?:P ronny er en hestkuk! uansett hvordan du vrir å vender på det:P føll med på øyenbryna til Torgeir når han blir engasjert og snakker:P har du forresten en rødhåra kar i klassen over deg? aka Stian?:P

 

har en go`rund rød håret kar som sier ekstremt mye BS i klassen over ja ja :P

 

svein har jeg hørt si MYE dritt ja :P vær enda matte time det! tørre kjedelige henrik bli satt helt på sidelinja! edvin har jeg hørt rope "VÆRNEBRILLJA" ja :P skal følge med på øyenbrynene på torgeir på ny året :P

 

håper av hele mitt hjerte de kjøper inn en ny bilcross bil. hadde vært så bestialsk kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en go`rund rød håret kar som sier ekstremt mye BS i klassen over ja ja :P

 

svein har jeg hørt si MYE dritt ja :P vær enda matte time det! tørre kjedelige henrik bli satt helt på sidelinja! edvin har jeg hørt rope "VÆRNEBRILLJA" ja :P skal følge med på øyenbrynene på torgeir på ny året :P

 

håper av hele mitt hjerte de kjøper inn en ny bilcross bil. hadde vært så bestialsk kult!

 

han går bestandig i gangsterklær og hodetelefoner:P fy faen! han kan ikke prate! potetgull-Pokkikull, Traktor-kjaktoj!:P

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår