Gå til innhold

2+2=quattro

Bruker
  • Innholdsteller

    46
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 2+2=quattro

  • Bursdag 08/18/1989

Contact Methods

  • Bosted
    det kalde nord

2+2=quattro's Achievements

  1. Du kan jo prøve med en slaks ''hot spot'' løsning, altså ha en nippel på et område som tåler varme. Nå er jeg ingen ventil guru, men Bmw M5 har vist noe sånt. Vanskelig å forklare men :
  2. Ser du har fått tak i noe så skjelden som en 20v/10v topp uten sprekker mellom tennplug og ventiler, vist ikke bildene lyger da. Ser flott ut, og Jeg er veldig takknemlig for at du dokumenterer meste parten av motorbygginga.
  3. Om Jeg ikke tar feil er det annerledes utveksling på 100/200, og bak diffen er lengere/større på 100/200. Men ellers er det vel bolt on?
  4. Nå står det mye klokt på eyelid sin side: http://www.ableitet.no/ Men i hvert fall så tåler bunndelen opptil 400hk. Her kommer men'et: Den orginale innsprutingen er serdeles motvillig mot trimming, så løsningen er Datasprut. http://www.ableitet.no/index2.htm
  5. Jeg gleder meg til Jeg ser en 855 drifte rundt under et gatebil treff.. Hint Hint
  6. Det er vel en grei måte å få midt motor, montere audi front understell og FWD girkasse bak i bilen. Men det vill vel bli først etter stage 392? hehe
  7. Jeg har selvsakt en Sport quattro som nr. 1 Nr. 2: Finnes ikke noe mer morderisk med 2-hjulstrekk og tak. (RUF CTR Yellow Bird) Nr.3: BMW M3 (E30) ALLE skal være frabrikk NY, da er dem komplett og uoppnåelige.
  8. Er vel motsatt på din bil... :D nok off topic, den girkassa er vel en sellholm 4WD, den koster vel mer enn det skulle være tilatt. Hvor mye tåler noe slikt?
  9. jeg tror at coupe quattro'en ble mye mer importert til norge enn urquattro'en. min coupe quattro har levd hele sitt utslitte liv i norge.
  10. I dreie benken, med nylon og aluminium på versin side? Er ferdig meg skaftet nå. men 2-3 er allerede ferdig.
  11. Disse er så bra redigert at noen tror at disse er ekte. YouTube - Eric Clapton shreds
  12. Har akkurat blitt færdig å sage den ut, og merke hull'a ut. Ja, er greit å kunne slå opp i verksted handboka først...
  13. de skips dieselene har jo en helt sinnsyk størrelse, injektoren kan demonteres for hand og renjøres. dessuten går de vel på råolje og ikke på diesel. jeg tror jeg har hørt at bare startmotoren har litt over 500 hk. det sier litt om størrelsen.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår