martinsen-lyd Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Sei, skal begynne på rassabilen etter nytt år, men lurer på åssen motor som er best og bruke av turbomotor eller sugemotor? Motoren er hovedsakelig org b234 som skal bli te 2,5l. Men er ikkje sikker på om jeg skal ha turbo eller sugemotor! noen som har en formening:chatchairs Takker for svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 vil du ha en bil som går bra eller skikkelig bra? turbo såklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Er vel ingen tvil?! Maxis 4 life! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 selvfølgelig bygger du turbo motor... Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Skal du ha en motor som skal gå best mulig så gå for turbo. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 turboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturboturbo Fikk jeg budskapet tudelig nok fram? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Nei haien, du må nok skrive turbo flere ganger... Turbo uten tvil, lettere og billigere å få ut mere effekt enn med en sugis. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 gromt med 2,6 l 16v og da ... bygger det jeg på en 91mod b230 og 16v topp me data sprut Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 hehe var klart turbo hos dere:P men synes lyden i en sugemotor er rå oxo da:P hehe oppsettet jeg har på den andre turbo motoren jeg skal bygge er ca 300hk på 1bar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 TURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBOTURBO Greit nå eller? Sugis da er vel 350hk max for vanlige dødelige... (da med 2,8l volum) Turbo da kan du klare 700-800 for muligens mindre eller samme kostnad. dette blir vel da med 2,5 liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 v8 eier dere alle! muhahahahahahahaha! Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 v8 eier dere alle! muhahahahahahahaha! Ja for gjutjern veier jo ingenting! Spesielt gunstig å få bilen så framtung som mulig.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caprice Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 vel, ser ikke ut som om det hemmer dragbilene i å steile... Siter 100% Death Proof Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 v8 eier dere alle! muhahahahahahahaha! Jaja.. Funderer på å hive V8 i 242n min også, japansk v8!!! Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 vel, ser ikke ut som om det hemmer dragbilene i å steile... Det der har vel ikke så mye på en svingete vei å gjøre!! Rimelige klistrete dekk med oppsett i bakstillinga for drag kombinert med en råsterk v8 resulterer ofte i hjulløft.. Sier ikke at en V8 ikke kan være veldig sterk, men jeg ville ikke satt en tung v8 i min bil.. En moderne sak i alu. derimot kanskje.. hvis jeg hadde fått den langt nok bak sef. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.