Kimolaptop Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Tappet oljen av bilen min, skal fylle på i morgen, og lurer derfor på hvor mye olje som skal være på? Fant det ikke i instruksjonsboka. Godtar kun det RETTE svaret ! :) Har en 4liters dunk, så jeg håper på at det holder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 27 liter.. siden du ba om det RETTE svaret! neis.. om du skal bytte oljefilter også er det vel 4 liter det blir snakk om. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet November 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Ok, så da fyller jeg filteret og fyller resten på blinklyset ? hehe :) Flott at det holder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Vær glad du ikke har en Porsche 911. Fullt olje skift på den er 27 liter olje tror jeg pluss at du må tappe den på flere steder. Vet om mere enn en person som alikavel har klart å helle for mye olje på å sprege motoren :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 HØrtes litt mystisk ut - det er jo ikke så mye olje i lastebilen som faren min kjører ... det er en rekke sekser på 12 liter ... så den tviler jeg på .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Det er mye ialle fall. Motoren tar mere enn 4 liter olje. Så har du rør langs hele siden på bilen opp og ned som er fylt med olje. Snakker altså om gamle porscher med Olje kjøing. Skal du få ut oljen må du altså Tappe motoren, Så tappe alle rørene på på flere steder for å få ut alt. Jeg husker at jeg og min far byttet olje på hans bil og da tappet vi ikke rørene men vi fikk ut 2 4 liters dunker med olje. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Jeg fylte på 4 liter.. På peilepinnen gikk olja litt over halveis.. ? Hadde trodd det skull bli fullt.. .hmm ??? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Porschene har vel tørr-sump, og da går det med noen liter. Men 27 liter var jo ekstremt. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 ca halvparten da. 14 liter var det kanskje. Men mye er det i allefall Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 33liter på poloen min :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Du glemte å skru i pluggen? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Kanskje det var derfor at olja randt ut under motoren??? hehe nei får da være grenser hehe... Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg