Gå til innhold

x20xev Turbo. Lurt?

Ranger emnet


Rekord1

Anbefalte innlegg

Har hørt litt av hver om ombygging til turbo. Har hørt det er enklere å berre sette turbokit på originalmotor enn å skifte til c20let. men er det lurt å gjer det? takler x20xev motoren turbo, og hvor mye effekt kan eg rekne med? holder det å berre sette på ei høgare toppakning for å få lavere kompresjon eller må eg skifte stempel og styr?

95 Opel Omega 2.0 16V GL---86 Opel Rekord 2.2i---92 Opel Omega 2.0 8v---92 Mazda Mx5---91 BMW 318is, ikke å annbefale!!!---85 Opel Rekord 2.0s---86 Opel Rekord 2.0s GLS---85 Opel Rekord 2.0s---82 Opel Rekord 2.0s luxus---82 Opel Rekord 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
ja motorn klarer d ja mn den like d ikke nå sæli.

du må bytt coil t 2 coiler som gim mer spenning for å ungå at motorn fusker. du bør også helst ha datasprut vis d ska bli HELT perfækt.

d var i hvertfall d JMA sa t mæ. har turbo planer æ å... keep on

 

Fra bilforumets regler:

http://www.bilforumet.no/faq.php

 

"Du kan skrive på følgende språk:

Norsk bokmål/nynorsk (det anbefales på det sterkeste at du skriver på bokmål)

Svensk

Dansk

Engelsk

 

Andre språkformer vil føre til at tråd/innlegg blir slettet.

Dette gjelder også sms-språk.

Bruk sunn fornuft! Du vet hva som lønner seg."

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår