Lilleliff Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Jeg har en audi a4 b5 2,8 v6'er. Den MÅ få litt styling så syntes s4 stylingen er fin å ikke altfor vill. Men hvor får jeg kjøpt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Skal du ha noe som passer, og ikke skjev glassfiber er Møller stedet å lete, ev NBS har kanskje en brukt oem-fanger Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ville nok gått for Møller uansett, jeg besilte en S4 kopi fra Dietrich og den hadde sine mangler i forhold til orginale S4 fangeren. Frontfangeren lå på rundt 5400kr inkl. gittere når jeg sjekka i sommer :) Bakfanger kan du jo evt. bestille fra USA, kosta 200$ eller no slik. Sideskjørtene skal være veldig dyre, lest noe om at de koster 1000$ inkl. alle fester etc. Men finnes noe som ligner fra en annen produsent. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 S4 styling får du kun kjøpt orginalt hos Møller. Regn med ca 15000+ for frontfanger, bakfanger, kanalskjørt og grill. Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleliff Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 har dere noen linker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Harald A. Møller Møller Bil, Norges største forhandler av Audi, Volkswagen og Skoda. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleliff Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 skal jeg bare sende mail om de kan få tak i s4 stylingen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Eller gå på delelageret ved din lokale Møllerforhandler og spørre ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleliff Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 0k, skal se hva jeg gjør. Bare å si ifra om noen har en s4 eller rs4 frontfanger til salgs:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Frontfanger kommer på ca 8-9000kr, dette er med gittere, spredere, og nye fester til fangern. De originale på bilen er for korte Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Fått sjekka pris i Sverige enda eller fastolsen? Sendte mail til et sted som solgte VAG deler men de svarte meg aldri :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleliff Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 kjøpte den s4 fangeren på norskbildelsenter.no er den no bra da? Men jeg skal ha tåkelys på min. Har ikke det originalt. hva må jeg gjøre da? noen som vet hva jeg må gjøre? bilder ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 kjøpte den s4 fangeren på norskbildelsenter.no er den no bra da? Men jeg skal ha tåkelys på min. Har ikke det originalt. hva må jeg gjøre da? noen som vet hva jeg må gjøre? bilder ??? Aner ikke hvordan NBS sin er, sto at det var glassfiber. Sikkert bedre enn den BS bildeler selger... Må kjøpe tåkelys sett da, får tak i orginale S4 tåkelykter. Er du uheldig så må du legge opp kabler inn til kupéen (noen har dette ferdig lagt opp). Også trenger du en tåkelys bryter da :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiR4 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Har vært med i ulykke hvor nesten hele fronten er blitt most, og lykter, panser, fanger osv. kommer til å måtte bli skiftet ut. Er det mulig å godsnakke seg til S4 fangeren isteden for A4 fangeren hos Møller? Siter Audi R4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Er bare å be Møller om å sette på den i stedet for den orginale fangeren. Men måtte si ifra helst et par uker før bilen skal rettes opp, slik at de fikk bestilt fangeren. Var det jeg fikk som svar når jeg spurte etter jeg ble rygga på i fjor sommer. Pris forskjellen er overraskende liten egentlig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg