Gå til innhold

Gromgolfen

Ranger emnet


zoom

Anbefalte innlegg

Hiver meg på trenden om å lage en tråd om golfen min, slik at jeg slipper å lage mange småtråder når jeg trenger tips til noe. Kjøpte den for et par dager siden, og har ikke hatt tid til å fikse noe på den. Her er det bilder iallefall:

 

 

Modifisering som kommer veldig snart:

Vask & rydding

Legge ned bakviskeren

Bedre anlegg

 

Hva synes dere?

Endret av zoom

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by zoom

Noen som vet hvor man får tak i blå baklykter? Autospar sine koster nemlig 1 199 kr og er stygge. Noen som har noen å selge? Eller så blir det soting her, har nemlig stygge orange/røde lykter, og det ser ikke bra ut på bilen min..

 

NBS har. Men, de er dyre. Dette er da orginale Hella lykter, så prøv på Hellanor, da får du hvertfall kvalitet. Ellers kan du bare prøve å sote det øverste på dine lykter. Ryggelys og blinklys. Det blir penest. Får du likedan som orginale G60 lykter. Står bra til blå bil.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

NBS har. Men, de er dyre. Dette er da orginale Hella lykter, så prøv på Hellanor, da får du hvertfall kvalitet. Ellers kan du bare prøve å sote det øverste på dine lykter. Ryggelys og blinklys. Det blir penest. Får du likedan som orginale G60 lykter. Står bra til blå bil.

 

NBS og Autospar sine så like ut.. Sote så det blir slik? Henter lykter i morgen, så blir soting etter det.. Poster bilder av resultatet iallefall. Hadde ikke bilde av blå golf med halvsota lykter, har du noen å vise frem?

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lagt ned viskern, så ikke ut som den virka i det hele tatt, så jeg bare kobla den av og la den ned. Hvordan har dere montert armen igjen? Fikk den ikke til å sitte ordentelig på noen måte når viskerarmen lå nede. Og hva kan være feil siden den ikke virker? Sjekka alle sikringer og sånt.

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jaja, er ikke så stor fremgang her enda, men har en del saker liggendes. Blir anleggsmontering i helga, og litt ekstra småsnacks. Men har iallefall satt på denne:

 

show_image_stream.php?bid=8018921&dx=371&dy=495

 

Tror nok det også blir ny sånn greie rundt girstanga (så presis jeg er i dag) når jeg ser på bildet.. Tok også av den forferdelige kassettholderen som var der alle småpapirene ligger nå. Usj, den trenger jeg ihvertfall ikke :D

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zoom

Noen som vet hvor man får tak i blå baklykter? Autospar sine koster nemlig 1 199 kr og er stygge. Noen som har noen å selge? Eller så blir det soting her, har nemlig stygge orange/røde lykter, og det ser ikke bra ut på bilen min..

 

Sjekk http://www.tuning.no

 

Det er TSI sin side.. Lykke til

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

 

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår