Gjest sicarlse Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 og ALIKEVEL Einart, så ha han ikke EN kondensator! :) tar noen hintet? BRA batteri er tingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 ja sånne batteri skal nok vere bra ja, bruker bare ett VARTA batteri midlertidig så sikkert derfor:P skal skifte ut med gelebatteri når eg ska bynne å mekke anlegg igjen i den nye bilen.. her er ett bilde av anlegget i bagasjerommet for tia foresten..egentli bare ett hobby anlegg midlertidig...ser ut som ett horehus da men hehe..... Bygde den sånn den sku passe akkurat i høgd,bredde og lengde,,fikk den så vidt nedi bagasjerommet hehe..hadde ikkje filt til å kle kassa så tar det igjen når jeg bygger anlegg i neste bil..ser kansje litt jalla ut men. og sånn blei det hehe.. er ikke noe sony explod fan av suber eller forsterkere men klarte å sprenge 2 stk power acustik FUBR 12"suber med mono blokka..så kjøpte ett par exploder til 200kr..hehe...må ha litt bass i mellom tiden....tenkte å gå opp til Ma audio 12hkx2 subbene...2 stk..så håper på det blir bra.. Enn å ødlegge en slik tråd med fakta om sitt eget stereoanlegg, og ikke minst BILDER av sin egen stereo. Vis litt respekt, og slett den tråden her!! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 :peace: blir litt useriøst ja Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 lykke til Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Hva skal du bruke til å drive de to komponentsettene dine ?? Når det gjelder batteri så se på f.eks Odyssey PC2250 eller Kinetik HC2400. XXX6500 trekker sykt med strøm. Forsterkern din har 70mm2 terminaler til pluss og minus, og firmaer som driver med lastebilutstyr har strømkabler og batteripolsko i den dimmen. Ulempen er å finne koblingsutstyr som tar 70mm2, ringkabelsko som tar 70mm2 er vel greit å skaffe men sikringsholdere osv er ikke så lett. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 92mm2 har den... ja den trekker sikkert noe sykt, hehe..... eg har hatt en lte stopp no, har nettopp bygget kassene... og begynt og rive ut det orginale høytalere osv.... eg har 2 stk 2 kanals power acoustic (litt eldre blir bare fåreløbig har tenkt skaffe meg en 4 kanals soundstream i løpet av noen måner... har du noe tips??? BILDER KOMMER.... PS NOEN SOM HAR PEILING PÅ KA DATA LINK ER FOR NOE? på fiorsterkere ved siden av masteren så er det en samme type kabel en litt mindre isdn kabel type som står data link... hva er dette???? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einestn Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 datalink uttaket er for boostcontroller eller lignende som du kan ha forran i bilen. denne kobles til med det du sier ligner en isdn kabel.. Siter I don't drive fast, I just fly low... 95' Opel Omega 2,5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 datalink uttaket er for boostcontroller eller lignende som du kan ha forran i bilen. denne kobles til med det du sier ligner en isdn kabel.. Boostcontroller?! uansett, hans.. tråden er over 1 år gammel. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg