Gå til innhold

Ryddet litt i kjellern i dag, fant noen deler. bare søppel eller?

Ranger emnet


Torbergsen

Anbefalte innlegg

Ryddet litt i kjelleren i dag

da fant jeg dette i en eske:

Bilde_001.jpg

 

Står DeCarbon på demperne, har også fjærer som hører til demperne. alt er helt nytt og dermed aldrig brukt, eller vært montert på noen bil. e det noe å sammel på eller e det bær å kvitte seg med?

Volvo 745 TD 86mod bruksbil

Bmw e28 518I 85mod bruksbil

Volvo 145 73mod prosjekt

volvo 142 73mod prosjekt

Blazer K5 78mod hevet 4" og 35"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVor mye kan de være værd? sånn ca? dempere og fjærer

 

Det spørs veldig hvem du møter på.

Tenk på det her:

De er dårligere enn bilstein cs

De er uten garanti (er jo gamle)

 

Jeg vet ikke om de er beder enn gule koni..

Så ja, jeg vil tippe:

fremme: under 2k per demper iallefall..

bak: under 1500kr per demper.

 

Kanksje du får 3-4k for demperene og litt for fjærene.

 

Realistisk sett, må du belage deg på å ha de liggende en stund for å få såpass.

Om du vil selge de KJAPT, så kan du ikke forvente "all verden", pga. de fleste ser mer på at nye senkefjærer senker mer, etc.

 

Jeg for min del, kunen tenkt meg den satsen der på bruksbilen min (245), men til gjengjeld ville jeg ikke betalt så mye for den satsen, som nye lesjöfors og bilstein dempere hadde kommet på :P

 

MEN JA:

NOEN YTTERST FÅ vil nok gi deg MYE for det, bare pga. det er originalutstyr.. Men det er FÅ folk altså.. Men om du vil ha det liggende, så er sjansen større for å få noe særlig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs veldig hvem du møter på.

Tenk på det her:

De er dårligere enn bilstein cs

De er uten garanti (er jo gamle)

 

Jeg vet ikke om de er beder enn gule koni..

Så ja, jeg vil tippe:

fremme: under 2k per demper iallefall..

bak: under 1500kr per demper.

 

Kanksje du får 3-4k for demperene og litt for fjærene.

 

Realistisk sett, må du belage deg på å ha de liggende en stund for å få såpass.

Om du vil selge de KJAPT, så kan du ikke forvente "all verden", pga. de fleste ser mer på at nye senkefjærer senker mer, etc.

 

Jeg for min del, kunen tenkt meg den satsen der på bruksbilen min (245), men til gjengjeld ville jeg ikke betalt så mye for den satsen, som nye lesjöfors og bilstein dempere hadde kommet på :P

 

MEN JA:

NOEN YTTERST FÅ vil nok gi deg MYE for det, bare pga. det er originalutstyr.. Men det er FÅ folk altså.. Men om du vil ha det liggende, så er sjansen større for å få noe særlig for det.

 

Er jo ikke akkurat samle greier det hær. Volvo solgte ut sånne sett (4 dempere og 4 fjærer) i bøtter å spann for noen år siden (ca 7-8år) for ca 2500kr.

Kjøpte på den tia mange sett av dem gule og grønne demperne sjøl for 2700kr for demperne framme/bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke akkurat samle greier det hær. Volvo solgte ut sånne sett (4 dempere og 4 fjærer) i bøtter å spann for noen år siden (ca 7-8år) for ca 2500kr.

Kjøpte på den tia mange sett av dem gule og grønne demperne sjøl for 2700kr for demperne framme/bak.

Ok, da er det vel ikke "all verden".

Men fremdeles kunne jeg tenkt meg noe slikt på 245en min, pga. den vil jeg ikke ha veldig lav eller ukomfortabel.. hehe. Greit å ha en praktisk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår