Gå til innhold

318IS prosjekt kebab killer

Ranger emnet


GangstaP

Anbefalte innlegg

Hehe, ja.. :p Neida, men personlig liker ikke jeg fargen, så sånn er den saken.. =)

 

Jada, fikk tak i en grei IS! ;)

 

Som du sikkert skjønner, mått jeg bare kritisere litt da jeg har grønne IS selv :thumb Men smaken er som baken, og den er delt i to..lykke til videre med prosjektet...blir sikkert bra uansett farge.

 

post nr 1000 :)

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte du bore hull under også. SKal montere vinge selv skjønner du, og der jeg må bore, treffer akkurat i kanten av plata på innsiden av bagasjelokket. hvordan gjorde du det?

 

Borte først hull som passet til boltene som skulle inn i gjengene til vinga.. Så borte jeg større hull under igjen, hvis du forstår hva jeg mener... :S

Jeg måtte ha 4 bolter. På to av de måtte jeg liksom bore gjennom to "vegger".. Så hadde jeg de gjennom øverste delen av bagasjelokket tilpasset boltene, og et større hull under bagasjelokket slik at jeg kunne bruke en pipe til å skru boltene igjen.. Dårlig forklart, kan sikkert poste et bilde når jeg kommer hjem fra militæret den 27.des....

92 BMW 318IS M-powah

98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre vettu! Men som sagt, har ikke fri på en stund, så du får bare vente en god uke, så kommer det bilder vettu! ;)

 

Tar ikke lang tid så lenge du har rett utstyr.. Jeg brukte max 2timer, og da knota jeg litt.. :p Hvordan vinge er det du skal ha?

92 BMW 318IS M-powah

98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC Schnitzer kopi. Men viss jeg tar et bilde. Kunne du forklart litt? Hehe, er sugen på å få den på ;)

 

Har ikke bilde av vingen på min bil da jeg er i militæret nå, og fikk ikke tatt bilde før jeg reiste.. :(

 

Men, det var en GT vinge jeg monterte:

6txwqih.jpg

 

Det er en todelt vinge.. Den øverste delen hadde gjenger til bolter. Jeg brukte 4 bolter..

 

Da borte jeg hull her:

6u9bmmo.jpg

 

Og her:

8ea80ed.jpg

 

Borte et større hull på undersiden (bildet) for å få inn pipenøkkelen... Så ble bolten "gjemt" i hulrommet mellom de to hulla.

 

Bare si ifra hvis noe ble litt uklart..!

92 BMW 318IS M-powah

98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en 92-mod 318IS i september. Den er i god teknisk stand, og blir EU godkjent neste uke. Bilen har rullet 182'.

 

Forrige eier kjøpte den var den helt orginal, så han satte på M-front.

 

Da jeg overtok den syns jeg den var altfor standard. Jeg satte på GT-leppe, angel eyes og nye baklykter.

 

GT leppa hadde møtt sin skjebne på en fartshump av forrige eier. Derfor sparklet og pusset jeg den ned, før jeg lakket den svart.

 

Jeg har også liggende sideskjørt og bakrutesenker. Skal hente diffusor til bakfangeren og vinge i løpet av uka håper jeg..

 

Vil sikkert ikke oppdatere så sykt ofte pga jeg er i militæret.

 

Ellers skal jeg også hellakkere bilen på nyåret, da jeg ikke orker den stygge grønnfargen!! Skal lakke den i en kul blåfarge med candy eller flakes effekt..

 

Forlag til farge mottas med takk! =)

 

87c448l.jpg

 

Hei, nydelig bil, ikke for lav ikke for høy, men forslag til lakk sa du? midnight black med lilla nyanser? eller noe slikt? dark black med blå perlemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår