Gå til innhold

Trafikalt Grunnkurs

Ranger emnet


ActiveX

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja...litt forskjellig fra sted til sted tror jeg... var på det da jeg tok klasse C nå...bare litt snakk om ting og tang...ikke no prøve eller noe! så var vi ute med buss entur og snakket om plassering og fartstilpassing og sånn bare...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...litt forskjellig fra sted til sted tror jeg... var på det da jeg tok klasse C nå...bare litt snakk om ting og tang...ikke no prøve eller noe! så var vi ute med buss entur og snakket om plassering og fartstilpassing og sånn bare...

 

 

Ah, er snakk om bil her.

Men, er jo 16 timer og det innebærer blant annet førstehjelp, og mørkekjøring.

Men, vil tro det meste foregår i en "samling".

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja...er uansett ikke spes spennende...førstehjelp og sånn er vel uansett på teorikurs..resten er bare tjitttjaat som man hører på...heh..

 

Ja, huff.. Er bare vås egentlig.

Men, sånn er det nå. Må igjennom det for å kunne få lappen.

 

FORHÅPENTLIGVIS går jeg bare igjennom dette Trafikalt Grunnkurs bare 1 gang i dette livet. ^^

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hatt det en gang tror jeg det er nok og forresten...selv om man mister lappen.. var en som kjørte opp på nytt som ikke trengte det igjen..hehe..

 

Japp er sånn det funker, iallefall nå.

Gud vet hva det blir om noen titalls år.

Men men, ser fram til den dagen jeg kan kjøre fritt og lovlig, og hvor faen jeg måtte ønske. :D:D

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eg hva på traffikalt grunnkurs. fikk vi utdelt en mappe med noen spørsmål. å så måtte vi skrive ned det som han sa.å så hadde vi sånn mørkekjørings demonstrasjon mens vi hva å kjørte i mørke. angående førstehjelp så måtte vi puste i en jævla dukke. men det e sikkert forskjelig fra plass til plass

Vw Golf GTI16v kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;) Jeg holdt på å sovne hver gang jeg var der, men lærer ganske mye nyttig;) Vi hadde et lite skuespill der vi satt inni en bil å hadde nettopp "kræsjet"¨, så skulle de som ikke satt inni bilen få ut de som satt inni å masse sånt shit... Hadde en god del med førstehjelp og, men hadde ikke noen prøve på slutten... Lykke til ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk 2 tester som vi skulle svare på enkeltvis også ha feller gjennomgang. Men om du svarte feil gjorde det ikke noe, man kan ikke stryke på traffikaltgrunnkurs. Kun teori eksamen du kan gjøre det. Men er drit kjedelig da. Men men må man så må man:) Good luck:)

feil! man kan stryke! eller stryke og stryke, ikke bestått, viss man har fravær, eller ikke følger med, eller skriver på mob, etc.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår