Retaliator Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Har en 2002 mod Astra Bertone Cab som har ett problem med vinduet. Når jeg åpner døra går det ikke ned som det pleide å gjøre. virker heller ikke når jeg prøver bryteren.Noen som har hatt samme problem? Virker som om det henger fast eller noe... Noen som har en steg for steg forklaring til hvordan jeg fjerner dørtrekket uten å ødelegge for mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Du kan jo kjøpe deg haynes boka. der står alt Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Har bilen nylig vært uten strøm? Hvis ja, så trenger du å rekalibrere rutene: 1. Med døra igjen, kjør ruta helt opp til den stopper. Fortsett å holde vindusheisbryteren inne i 10 sekunder. 2. Ferdig. Bilen har nå memorisert hvor øverste posisjon for glasset er og heretter vil den ta ruta 2cm ned slik den skal når du åpner døra. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retaliator Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Da var boka bestilt,men kommer ikke før til fredagen. Så det blir kvalitets kos i garasjen i morra bare for å se hvor mye jeg kan ødelegge. De 10sek greiene funka desverre ikke. Tror at den henger fast for vinduet virket plutselig en liten time da jeg skulle ut en tur.Det gikk ned da jeg åpnet døra, vinduet virket helt fint gikk opp og ned. Ble nesten litt glad, men da jeg tok det helt opp stoppet det helt igjen. hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retaliator Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Det var vidusheve motoren som var defekt. Noen som vet om det er det samme hvilken vindushevemotor jeg plukker fra en annen astra g eller må jeg ha noe spesielt ettersom det er cab som går ned ett par cm når døren åpnes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAM Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 den var litt merkelig, det var ikke dette jeg skrev :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 sikkert brudd i ein ledning i døre . altså når du åpner døra med dørstopperen den tjukke pålsa helt fremme der er det noen ledniger som pleie knekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 På førersiden i vår astra har den automatikken med at hvis du holder knappen nede i et sekkund så går den ned av seg selv tatt kvelden. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retaliator Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hørte med opel og de var 99% sikker på at motoren var gåen. Men finner ikke noe haynes bok som tar for seg opel astra cab. Bare sedan typen. Noen som vet om dørtrekket er likt på cab og sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retaliator Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Sann etter litt om å men klarte jeg å få dratt av panelet uten å ødelegge noe.Nesten litt imponert. Fikk målt kabelen til motoren og fant ut at den fikk spennig for å gå ned så da er det nok motoren som er ødelagt. Men lurte på en ting til jeg, er Vindusheve motoren poppet fast???? Så to popp nagler og en bolt til venstre for dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg